N Nr3i2026? Andre møte med forumet I går kl 19:43 #61 Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5
Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5
AilOn Gift med forumet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Smånissene 2022 ❄️ Januargull 2023 ❄️ I går kl 20:02 #62 Nr3i2026? skrev: Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5 Klikk for å utvide … Ånei..
Nr3i2026? skrev: Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5 Klikk for å utvide … Ånei..
D Dagmar Flørter med forumet I går kl 20:17 #63 Nr3i2026? skrev: Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5 Klikk for å utvide … Åh nei! Så leit!
Nr3i2026? skrev: Bare å fjerne meg på lista. Ny ultralyd i dag viste at hjertet nesten nettopp hadde sluttet å slå, målt til 8+5 Klikk for å utvide … Åh nei! Så leit!
N Nr3i2026? Andre møte med forumet I går kl 20:31 #64 AilOn skrev: Ånei.. Klikk for å utvide … Dagmar skrev: Åh nei! Så leit! Klikk for å utvide … Helt jævlig
AilOn skrev: Ånei.. Klikk for å utvide … Dagmar skrev: Åh nei! Så leit! Klikk for å utvide … Helt jævlig