Terminliste

Jeg regner med å bli flytta bak... har skjedd hver gang. Av mine venninner er det kun én som ikke har blitt satt tilbake på oul i Haugesund o_O
Hva betyr det at man blir "satt tilbake"? Er det termin som flyttes tilbake fordi fosteret har vokset kjappere enn forventet?

Vet du hva slags crl tabell de bruker i Haugesund? Synes det var litt interessant det jordmor fortalte meg. At et svangerskap er ikke like langt i nord-norge som på sørlandet. Noen uker i forskjell. Og litt av grunnen var fordi man brukte ulike crl systemer.

Synes det er merkelig at det er så forskjellig.

Hva betyr det at man blir "satt tilbake"? Er det termin som flyttes tilbake fordi fosteret har vokset kjappere enn forventet?

Vet du hva slags crl tabell de bruker i Haugesund? Synes det var litt interessant det jordmor fortalte meg. At et svangerskap er ikke like langt i nord-norge som på sørlandet. Noen uker i forskjell. Og litt av grunnen var fordi man brukte ulike crl systemer.

Synes det er merkelig at det er så forskjellig.
Med satt tilbake mener jeg at termin blir flyttet den kjipe veien :smiley-ashamed004 altså at man tro man er 18+0, men blir målt til 17+3 f.eks og dermed får termin 4 dager senere. Aner ikke hvilket system de bruker.

Back
Topp