Bkno1900862
Første møte med forumet
16 september her
AKKURAT mnd etter førstemann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal dere være
Men hva skjer med Bkno.... Kallenavn? Tre stk med forskjellige siffer her nå![]()
25.08 er bra dag!Ny termindato. Var på ul på fredag, og der sa de at termin er 25.08, men appen sier 28.08, og vi har regnet fra samme startdag, så vet ikke helt hva jeg skal tro på...
Ok, enig der! Da fjerner jeg dere damer uten nick, så kommer dere tilbake når dere har fått etJeg tror man egentlig ikke fører opp bkno1234... før de har fått seg et nick. Tror ikke det gjøres i andre termindatotråder og lignende tråder som "krever" brukernavn. Også med tanke på skjult gruppe tilgang etterhvert. Umulig å skulle holde orden på bkno1234 hvis det blir mange![]()

Står på skjult gruppe regler at man må ha laget seg ett ordentlig nick for å få tilgang.Jeg tror man egentlig ikke fører opp bkno1234... før de har fått seg et nick. Tror ikke det gjøres i andre termindatotråder og lignende tråder som "krever" brukernavn. Også med tanke på skjult gruppe tilgang etterhvert. Umulig å skulle holde orden på bkno1234 hvis det blir mange![]()
Etterhvert som Ane87 rekker å oppdatere tenker jeg.Når blir datoene her ført inn i den listen, da?
Ane86 mener jegEtterhvert som Ane87 rekker å oppdatere tenker jeg.![]()