Terminliste September 2015

Foreløpig termin er 18 september :)

Velkommen skal dere være:)

Men hva skjer med Bkno.... Kallenavn? Tre stk med forskjellige siffer her nå ;)

Jeg tror man egentlig ikke fører opp bkno1234... før de har fått seg et nick. Tror ikke det gjøres i andre termindatotråder og lignende tråder som "krever" brukernavn. Også med tanke på skjult gruppe tilgang etterhvert. Umulig å skulle holde orden på bkno1234 hvis det blir mange ;)

Jeg tror man egentlig ikke fører opp bkno1234... før de har fått seg et nick. Tror ikke det gjøres i andre termindatotråder og lignende tråder som "krever" brukernavn. Også med tanke på skjult gruppe tilgang etterhvert. Umulig å skulle holde orden på bkno1234 hvis det blir mange ;)
Ok, enig der! Da fjerner jeg dere damer uten nick, så kommer dere tilbake når dere har fått et ;)

Står på skjult gruppe regler at man må ha laget seg ett ordentlig nick for å få tilgang. :)

Back
Topp