Mamma kanskje - Førde sjukehus - 16 mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så tristJeg kan slettes fra 8.mai
Å nei Hva skjer ?? Mange klemmerJeg kan slettes fra 8.mai
Så trist
Håper spiren sitter neste gang , sender deg en god klem
Så trist. Sender varme klemmer.
Å nei Hva skjer ?? Mange klemmer
Så utrolig leit å høre Sender over en haug av klemmer og gode tankerTusen takk! Begynte til min store fortvilelse å miste symptomer og få blødninger. Nå blør jeg ganske kraftig og har smerter. Ufattelig trist! Men det går nok over etter hvert. Heier på alle dere andre, måtte dere få mai-barn, alle som en! Så håper jeg vår tur snart kommer igjen.
Å nei Det gjør vondt å lese dette, sender mange klemmer til degJeg kan også fjernes herfra. Masse lykke til, til dere alle
Å nei Det gjør vondt å lese dette, sender mange klemmer til deg
Håper virkelig det klaffer for dere så snart som mulig Mange klemmerVi prøver igjen, skal til legen på mandag og har tenkt å be om progesteronstøtte for å se om det kan hjelpe. Problemet ligger tydeligvis i å klare å beholde det. Neste gang går det, og tusen takk
Ånei, så trist! Håpar det klaffar igjen snart. Sender styrkeklemmarJeg kan slettes fra 8.mai
Ånei, det var trist å høyra. Håpar det klaffar igjen snart for dykk. Sender mange styrkeklemmarJeg kan også fjernes herfra. Masse lykke til, til dere alle
Tusen takk, det trenger jegÅnei, så trist! Håpar det klaffar igjen snart. Sender styrkeklemmar