Lita-go - Ullevål sykehus - 17 mai
Rett termin beregnet fra eggløsning blir 20 mai for meg, ikke at det spiller så stor rolle, endelig termin blir ikke satt før ul uansett
Lita-go - Ullevål sykehus - 20 mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lita-go - Ullevål sykehus - 17 mai
For å bli skrevet opp på terminlisten, følg denne enkle oppskriften her: nicket - fødested - dato, så kan jeg bare kopiere og lime inn. Blir mye enklere da Dersom dere ikke vet eller har bestemt dere for fødested er det bare til å la være å skrive det
Ellim - 3 mai, st. Olavs
Nimbus2001 - 21. Mai - St. Olavs
Jozo - 23 mai - sykehuset innlandet
Caro1, 17. Mai, Lillehammer
For å bli skrevet opp på terminlisten, følg denne meget enkle oppskriften her: nicket - fødested - dato, så kan jeg bare kopiere og lime inn. Blir mye enklere da Dersom dere ikke vet eller har bestemt dere for fødested er det bare til å la være å skrive detSommernurkftw-12mai-sykehuset Telemark
For å bli skrevet opp på terminlisten, følg denne meget enkle oppskriften her: nicket - fødested - dato, så kan jeg bare kopiere og lime inn. Blir mye enklere da Dersom dere ikke vet eller har bestemt dere for fødested er det bare til å la være å skrive det
Jepp, helt supert det den er ikke så vanskelig nemligNimbus2001- St. Olavs - 21. Mai
Håper jeg har klart å følge den meget enkle oppskriften nå da