Jeg bomma og første gangen Skylder på ammetåke Litt for tidlig men menJepp, helt supert det den er ikke så vanskelig nemlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bomma og første gangen Skylder på ammetåke Litt for tidlig men menJepp, helt supert det den er ikke så vanskelig nemlig
Etter litt utregninger tror jeg brått EL må ha vært litt senere og at termin derfor blir rundt 19Men ja, den endelige datoen blir jo den fra OUL uansett så...Venternummer3- Sykehuset Østfold Kalnes- 13.mai
Sommernurkftw-12mai-sykehuset Telemark
annash - Sykehuset Innlandet - 17. mai
Skriver ikke hvilket av sykehusene i Innlandet da jeg synes det kan bli liitt for avslørende..
For å bli skrevet opp på terminlisten, følg denne meget enkle oppskriften her: nicket - fødested - dato, så kan jeg bare kopiere og lime inn. Blir mye enklere da Dersom dere ikke vet eller har bestemt dere for fødested er det bare til å la være å skrive detMor32vestfold - 20mai - Vestfold sentral sykehus
Så trist! Sender mange styrkeklemmar din vegHei! da har jeg mista spiren, så du kan ta vekk meg fra terminlisten. Lykke til dere