Jeg kan tas bort fra 13.nov.
Det gikk ikke bra, men nå er jeg gravid på nytt og i januar 20 isteden
Det gikk ikke bra, men nå er jeg gravid på nytt og i januar 20 isteden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har termin 1. desember så sniker meg inn her. Skal føde i Tyskland (uvisst nøyaktig hvor enda)
Hehe så morro da, også er det veldig typisk at du føder akkurat på den dagen Det kan vel også bli noen forandringer med terminen etter ordinær ultralyd
Jeg kan gjerne skrive en oppdatert liste etter hvert som man har vært på oul Står du på listen fra før? Jeg kan ikke finne deg, men jeg skriver opp datoen du har fått nåEr det opprettet en oppdatert terminliste til etter oul? Jeg finner ikke, men har fått termin 09/11 etter oul
Jeg har termin 1. desember men er fortsatt ikke på listaJeg kan gjerne skrive en oppdatert liste etter hvert som man har vært på oul Står du på listen fra før? Jeg kan ikke finne deg, men jeg skriver opp datoen du har fått nå
Jeg kan gjerne skrive en oppdatert liste etter hvert som man har vært på oul Står du på listen fra før? Jeg kan ikke finne deg, men jeg skriver opp datoen du har fått nå
Bare å oppdatere her kanskje?Hei alle sammen Vil dere at jeg lager en ny tråd med oppdateringer etter ordinær ultralyd? Ser noen andre termingrupper gjør det, og tar evt. med kjønn og fødested/hvor i landet man er fra Det blir jo gjerne noen forskjeller etter oul. Ellers så bare oppdaterer jeg her inne på denne tråden