Terminliste november <3

Fikk termin 4.12 av gyn. Men har egentlig min egen termin som er 30.11:angelic: får jeg bli her hos dere?
 
Hei alle sammen:Heartred

Nå begynner vi å bli mange på terminlisten, noe som er morro å se. Jeg tror jeg har klart å lagt inn alle som har skrevet og gjort de endringene underveis. Ellers får dere bare si ifra:D Noen ganger går det litt tid, men det kommer;)
Veldig trist å høre om de som har hatt MA/SA:Heartred

Håper det går bra med alle sammen :)
 
29. November, Bodø
 
Jeg har termin 1. desember :) så sniker meg inn her. Skal føde i Tyskland (uvisst nøyaktig hvor enda)
 
Termin omtrent 11. November :Heartred sitter litt på nåler, for om det går med meg som med søsteren min så kommer nurket litt tidligere og da er vi plutselig 3 stykker som har bursdag 7. November. Jeg har allerede gitt fra meg bursdagen min til tantebarnet mitt, men hvordan skal det bli hvis det kommer en til? :excited001
 
Termin omtrent 11. November :Heartred sitter litt på nåler, for om det går med meg som med søsteren min så kommer nurket litt tidligere og da er vi plutselig 3 stykker som har bursdag 7. November. Jeg har allerede gitt fra meg bursdagen min til tantebarnet mitt, men hvordan skal det bli hvis det kommer en til? :excited001
Hehe så morro da, også er det veldig typisk at du føder akkurat på den dagen:p:) Det kan vel også bli noen forandringer med terminen etter ordinær ultralyd:)
 
Fikk justert termin med 3 dager etter tul, men ja, er ganske morsomt internt i familien :smiley-ashamed004
 
Back
Topp