Terminliste november <3

Jeg kan tas bort fra 13.nov.
Det gikk ikke bra, men nå er jeg gravid på nytt og i januar 20 isteden ❤️
 
Jeg melder meg inn her også :) Hadde egen termin i desember, men er blitt satt frem en uke på tidlig ultralyd, så ny termin er 29 november :)
 
Lykketrollet123 står fortsatt på 11/11, hun har mistet for lengesiden.
 
Er det opprettet en oppdatert terminliste til etter oul? Jeg finner ikke, men har fått termin 09/11 etter oul
 
Er det opprettet en oppdatert terminliste til etter oul? Jeg finner ikke, men har fått termin 09/11 etter oul
Jeg kan gjerne skrive en oppdatert liste etter hvert som man har vært på oul :) Står du på listen fra før? Jeg kan ikke finne deg, men jeg skriver opp datoen du har fått nå:)
 
Jeg kan gjerne skrive en oppdatert liste etter hvert som man har vært på oul :) Står du på listen fra før? Jeg kan ikke finne deg, men jeg skriver opp datoen du har fått nå:)
Jeg har termin 1. desember men er fortsatt ikke på lista
 
Jeg kan gjerne skrive en oppdatert liste etter hvert som man har vært på oul :) Står du på listen fra før? Jeg kan ikke finne deg, men jeg skriver opp datoen du har fått nå:)


Nei, står ikke fra før. hadde termin i oktober så ble flyttet en del :)
 
Hei alle sammen :) Vil dere at jeg lager en ny tråd med oppdateringer etter ordinær ultralyd? Ser noen andre termingrupper gjør det, og tar evt. med kjønn og fødested/hvor i landet man er fra :) Det blir jo gjerne noen forskjeller etter oul. Ellers så bare oppdaterer jeg her inne på denne tråden:)
 
Hei alle sammen :) Vil dere at jeg lager en ny tråd med oppdateringer etter ordinær ultralyd? Ser noen andre termingrupper gjør det, og tar evt. med kjønn og fødested/hvor i landet man er fra :) Det blir jo gjerne noen forskjeller etter oul. Ellers så bare oppdaterer jeg her inne på denne tråden:)
Bare å oppdatere her kanskje? :)
 
Termin flyttet til 2.11 på oul :)
 
Terminen min ble flyttet fra 5 til 1 november, føder på sykehuset i Namsos.
 
Back
Topp