Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Men så fantastisk, men hvordan fant dere ut det? Hadde du regnet feil?Trenger en korrigering her
Har vært på innskriving hos jordmor i dag. Hun sier jeg er 7+3 i dag, og regner den foreløpige terminen min til 08. Mai![]()

Å så herlig å se deg her! GratulererAkkurat denne positiviteten jeg trenger og ønsker![]()
Helt enig!

Åå, tusen takkÅ så herlig å se deg her! Gratulerer![]()

Godt vi er flere med potet-tema på 28. maiBaktPotet - 29 - To - Trondheim - 28.mai![]()
Det var fryktelig fryktelig vondt og tristJeg kan fjernes fra listen. Ble konstatert MA i dag.![]()
Mange hjerteklemmer til deg
Ønsker deg masse lykke til videre på ferden 
Velkommen inn og håper at det går veien for degAnne_ - 28 - B1 - Vestlandet - 28. mai
Jeg melder meg inn her med blandede følelser, da graviditetstestene mine ikke har hatt så fin økning som man gjerne skulle ønske. Jeg er imidlertid full i symptomer og har nå akseptert at jeg jo faktisk er gravid, selv om jeg også er forberedt på at det ikke går veien.

Måtte gråte.. Det er virkelig. Krysser alt jeg har for at det går veien videreSå nydeligMå nok flyttes til 20 mai
Jeg hadde regnet rett da jordmor mente noe annet. Har vært på tidlig-tidlig ultralyd i dag, og fikk beskjed om 6+5, fosteranlegg og jevn hjerterytmeMåtte gråte.. Det er virkelig. Krysser alt jeg har for at det går veien videre
Gratulerer!Sender deg mange varme tankerDu kan fjerne meg fra lista![]()