C-40763669
Flørter med forumet
MomToBeHopefully - 27 - B1 - Oslo - 20.mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha akkurat som meg! Så gøyJulefrø - 31 - B1 - Oslo - 31. mai
Yes! Jeg nådde akkurat maigruppa!![]()

Veldig gøy! Har hørt at det kan ta litt tid første gangen, og vi er jo førstegangs begge to så blir spennende å se om vi når å føde i maiHaha akkurat som meg! Så gøy![]()

Det var jo det som var planen! HurraaaJulefrø - 31 - B1 - Oslo - 31. mai
Yes! Jeg nådde akkurat maigruppa!![]()

Neiii, det var vondt å høre, begynte det plutselig eller hadde du mistanker? Mange hjerteklemmer til degJeg har en SA nå, og kan fjernes fra listen.![]()

Begynte med litt smerter for et døgn siden som har økt. Blør mye nå og en del vondt. Fikk bekreftet med hcg test som kun hadde svak strek. TakkNeiii, det var vondt å høre, begynte det plutselig eller hadde du mistanker? Mange hjerteklemmer til deg![]()
![]()

ÅååBegynte med litt smerter for et døgn siden som har økt. Blør mye nå og en del vondt. Fikk bekreftet med hcg test som kun hadde svak strek. Takk![]()
så fryktelig trist 

Statistisk sett så blir det nokk juni jaVeldig gøy! Har hørt at det kan ta litt tid første gangen, og vi er jo førstegangs begge to så blir spennende å se om vi når å føde i mai![]()
men det blir spennende å se!Jeg har en SA nå, og kan fjernes fra listen.![]()
jeg hadde også SA i går. Så føler med deg.Ta godt vare på deg selvJeg har en SA nå, og kan fjernes fra listen.![]()

(Formerly known as A-40694056)Mausile - 40 - B1 - Østerrike - ca 05.05