Terminliste JULI

Hei. Svakt positive tester men fortsatt noen dager til IKM. Med masse rare symptomer satser jeg på at det stemmer:)

Om det er sant vil termin ca være 25 juli ( 5 dager etter bursdagen til mann og mitt første barn på 4 år):)

Hei! Jeg setter foreløpig termin til 11.07.17, så endrer jeg det heller etter oul ;)

Fikk satt inn et fryst blastocyst sist mandag (ivf), fikk positiv test i går så sniker meg inn her. Har ikke testdag før på torsdag, så det blir ny test da. Foreløpig termin 22.juli

Satser på jeg blir værende her lenger enn jeg var i april gruppen, som jeg måtte forlate i september.

Fikk satt inn et fryst blastocyst sist mandag (ivf), fikk positiv test i går så sniker meg inn her. Har ikke testdag før på torsdag, så det blir ny test da. Foreløpig termin 22.juli

Satser på jeg blir værende her lenger enn jeg var i april gruppen, som jeg måtte forlate i september.
Gratulerer, jeg forlot april gruppen i august, håper vi begge blir værende denne gangen:happy:

Iflg menstermin er 02.07. Datoen her :) så får vi bare vente til oul å se :)
Jente fra møre og romsdal, 24 år med kjæreste❤️

24 år fra Eidsvoll. Dette er vårt første sammen, han har to fra før. Hadde sa i august og mistet i uke 8, så nå håper jeg denne sitter. Har ikke sagt noe til noen andre enn samboeren denne gangen i redsel. så nå håper jeg den sitter. Termin er rundt 12 juli.

24 år fra Eidsvoll. Dette er vårt første sammen, han har to fra før. Hadde sa i august og mistet i uke 8, så nå håper jeg denne sitter. Har ikke sagt noe til noen andre enn samboeren denne gangen i redsel. så nå håper jeg den sitter. Termin er rundt 12 juli.
Gratulerer så mye og velkommen;)

Kva symptom har dikka? E ha berre ømme puppa og er trøtt.. i tillegg våkna eg mellom 3-5 om natta å er litt kvslmr, men det gir seg når eg står opp. Spiser meir enn vanlig å...
Jeg er 24 år, har samboer, første pp og første barn. Altså livredd for hva som skjer med kroppen min nå, hehe. De siste 2 ukene har jeg sovet veldig lett, våkner av ingenting, og løper flere ganger på do om nettene. Jeg blir fort kald og fryser mye. Har stikking/murring i magen. Så er jeg i likhet med deg veeeeldig trøtt og sliten. Ømme pupper hadde jeg fra dpo 2 og frem til dpo 15, så sluttet det helt. Så er jeg sulten HELE tiden, og spiser mer nå enn jeg noengang har gjort før.
Det er vel det. Jeg er ikke kvalm og har ikke fått bedre luktesans, dette er symptomer jeg er veldig på utkikk etter :p

Jeg er forresten 6+1 nå. Har noen av dere bestillt legetime allerede?

Endelig er det min tur <3 etter å ha mistet min lille skatt i uke 15 er jeg endelig gravid igjen - den måneden jeg egentlig hadde gitt litt opp og vi bare prøvde en gang :P termin 30.07, digital postitiv i dag 9 dpo :) håper så inderlig at spiren holder seg <3

Jeg er 30, og samboer på 6. Året. Han er 36, og dette er vårt første barn <3

Hei juli-jenter! :)

Endelig tørr jeg å skrive her.. Testet positivt etter prøverørsforsøk for et par uker siden. Fra før har vi en nydelig jente på snart 5 år, også "laget" på samme måte.
Jeg ble gravid tidligere i år, men mistet dessverre i uke 5+2.
Denne gangen føles alt mye mer på kroppen, og jeg setter meg små og store delmål på veien mot lillesøster eller lillebror. ❤️
I dag er jeg 5+5 og terminen er foreløpig satt til 11.7.17.

Håper jeg får henge her sammen med dere helt til sommeren. :)

Så sprøtt, fikk satt inn to egg 28.10 etter ICSI og har også termin 22.juli :happy: hvor har dere hatt forsøk?

Så sprøtt, fikk satt inn to egg 28.10 etter ICSI og har også termin 22.juli :happy: hvor har dere hatt forsøk?

Vi har vært hos Hausken i Bergen, har fortsatt to blastocyster i fryseren der etter uttak i juni
(ser jeg har termin 22. på noen terminkalkulatorer og 23. på andre, så da tok jeg 22 :) )

Hei!
Har testet positivt og foreløpig termin (ifølge babyverden kalkulator) er 21 juli :)
Første gang jeg er gravid så det har ikke helt gått opp for meg:p
Jeg er 26 år og bor sammen med kjæresten og hunden vår:) jobber som førskolelærer på småbarnsavdeling i barnehage, så jeg har mye erfaringer med barn i barnehage men liten erfaring med små babyer:p

Back
Topp