Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, jeg forlot april gruppen i august, håper vi begge blir værende denne gangenFikk satt inn et fryst blastocyst sist mandag (ivf), fikk positiv test i går så sniker meg inn her. Har ikke testdag før på torsdag, så det blir ny test da. Foreløpig termin 22.juli
Satser på jeg blir værende her lenger enn jeg var i april gruppen, som jeg måtte forlate i september.

Gratulerer så mye og velkommen24 år fra Eidsvoll. Dette er vårt første sammen, han har to fra før. Hadde sa i august og mistet i uke 8, så nå håper jeg denne sitter. Har ikke sagt noe til noen andre enn samboeren denne gangen i redsel. så nå håper jeg den sitter. Termin er rundt 12 juli.
Jeg er 24 år, har samboer, første pp og første barn. Altså livredd for hva som skjer med kroppen min nå, hehe. De siste 2 ukene har jeg sovet veldig lett, våkner av ingenting, og løper flere ganger på do om nettene. Jeg blir fort kald og fryser mye. Har stikking/murring i magen. Så er jeg i likhet med deg veeeeldig trøtt og sliten. Ømme pupper hadde jeg fra dpo 2 og frem til dpo 15, så sluttet det helt. Så er jeg sulten HELE tiden, og spiser mer nå enn jeg noengang har gjort før.Kva symptom har dikka? E ha berre ømme puppa og er trøtt.. i tillegg våkna eg mellom 3-5 om natta å er litt kvslmr, men det gir seg når eg står opp. Spiser meir enn vanlig å...
Fikk satt inn et fryst blastocyst sist mandag (ivf), fikk positiv test i går så sniker meg inn her. Har ikke testdag før på torsdag, så det blir ny test da. Foreløpig termin 22.juli
Satser på jeg blir værende her lenger enn jeg var i april gruppen, som jeg måtte forlate i september.
hvor har dere hatt forsøk?Så sprøtt, fikk satt inn to egg 28.10 etter ICSI og har også termin 22.julihvor har dere hatt forsøk?