Terminliste JULI

Lov å spør om dere har sagt dere er gravide til noen? Her er besteforeldrene informert, i tillegg til søsteren min. Har så lyst å rope ut... men får vente til etter 12 uker.
Her er det kun mannen og ei venninne som vet det! Ønsker ikke og dele med flere før rundt uke 12 :)

Melder meg inn her ! Positiv test 24 oktober, foreløpig termin er 6.juli ( 5+6) :Heartred
21år, student, vært prøvere i fire mnd. Veldig spent og kjenner en del på presset siden jeg er "for ung" og student. MEN, det er dette vi har ønsket lenge og planlagt nøye, så vi ser så utrolig frem mot det vi har i vente. Krysser fingrene for at alt skal gå bra :D

Lov å spør om dere har sagt dere er gravide til noen? Her er besteforeldrene informert, i tillegg til søsteren min. Har så lyst å rope ut... men får vente til etter 12 uker.
Mange av mine nære som vet. Jeg tenker at om dette ikke går veien så merker de at jeg ikke har det helt topp så kan være greit at de vet. Kjipt å si at man har vært gravid og mistet i samme setning liksom

Hei! Har vært på tul i dag og fått ny termin :) den er 1 juli :) så da har jeg en fot i juni og en i juli-gruppa:)

Ikke fortalt det til noen enda, men kommer til å si det rett før jul til foreldre, svigerforeldre og søsken/svigersøsken. Det er før uke 12 da også, men orker ikke spørsmål rundt hvorfor jeg ikke spiser og drikker ditt og datt med alle familieselskaper vi skal i da.

Hvor langt er du på vei? :D Jeg skal på søndag! Gruer meg litt :p
6+2 :) trodde selv jeg var i uke 7! Jeg var kjempenervøs...så det var veldig morro med gode nyheter ! Hvor langt er du på vei?

Ikke fortalt det til noen enda, men kommer til å si det rett før jul til foreldre, svigerforeldre og søsken/svigersøsken. Det er før uke 12 da også, men orker ikke spørsmål rundt hvorfor jeg ikke spiser og drikker ditt og datt med alle familieselskaper vi skal i da.
samme her, kommer til å fortelle det på julaften selv om det er uke 11 :)

Hei :) testa positivt idag, og ifølge terminkalkulatorene så blir terminen i juli :D dette er min første. Er såå spennt! :) klaffet i 2.pp, og håper på at alt går greit

6+2 :) trodde selv jeg var i uke 7! Jeg var kjempenervøs...så det var veldig morro med gode nyheter ! Hvor langt er du på vei?
Jeg er 6+3 etter mine beregninger! Ja, det skjønner jeg veldig godt. Jeg håper på gode nyheter selv på søndag :) Vi skulle ha lagd en post med tidligul bilder, det hadde vært morro :D

Jeg er 6+3 etter mine beregninger! Ja, det skjønner jeg veldig godt. Jeg håper på gode nyheter selv på søndag :) Vi skulle ha lagd en post med tidligul bilder, det hadde vært morro :D

Ja satser på at du og får gode nyheter :-)
Ja vi kan alltids gjøre det!

I følge kalkulatoren er det 9 juli :-) Men tørr egentlig ikke skrive det.

Back
Topp