Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

GratulererHei! Jeg er 25 år, gift og vi har en gutt på 14 mnd. Denne lille spira var ikke helt planlagt, men vi hadde ikke vært forsiktige heller. Heheh. Begynte aldri på prevensjon igjen etter forrige svangerskap. Så nå sitter vi her mer en positiv test. Dette blir spennendeForeløpig termin 12.juli, men tror ikke dette stemmer helt. Syns testene var så svake på IKM.. Vis vedlegget 205147Vis vedlegget 205148
Så gøyFikk positiv test idag, selv om jeg har "visst" jeg er gravid i snart ei ukeIkke prøvere, men hadde et lite "arbeidsuhell"
Og inneforstått med at vi ville bli gravide igjen etterhvert, men hadde kanskje tenkt å vente litt til... Har to barn på 4 og 3 fra før, og to SA, siste i august 16. Menstermin er 17 juli.
Fødested er KenyaVi er misjonærer og bor her nede. Jeg har ingen planer om å reise hjem under svangerskapet med mindre noe uforutsett skjer. Men syns det er koselig å være med i ei termingruppe og ha en gjeng å skravle med likevel, om det er greit for dere
![]()
GratulererOi! Her var det mange. Jeg får termin 10.juli...tror jeg?Får litt ulikt på ulike kalkulatorer.
TakkGratulerer![]()
Hei! Helt ny her inne! Er 25 år, testet positiv sist mandag, foreløpig termin er 2 juli. Kom som et sjokk da jeg var ganske sikker på at EL uteble i oktober mnd, men ble selvfølgelig veldig glad! Har prøvd i 4mnd så hadd ikke forventet at de skulle gå så fort. Men synes det er helt fantastisk og gleder meg veldig Er det denne tråden som skal brukes for vi som har termin i juli? Eller er det mange forskjellige? (Er relativt grønn på dette men ønsker å henge med)
Oi! Her var det mange. Jeg får termin 10.juli...tror jeg?Får litt ulikt på ulike kalkulatorer.
Jeg får å ulikt svar på flere av de, er ikke alle jeg kan sette inn syklus lengden min på.Har du endret sykluslengden på de ulike kalkulatorene?

Har brukt samme sykluslengde. Men så er det litt ulikt om kalkulatorene bruker dato for befruktning eller forrige mens som utgangspunkt. Jeg vet jo når det skjedde. Men potato potatoe, det er ikke så nøyeHar du endret sykluslengden på de ulike kalkulatorene?
GratulererHei!32 år, positiv test i dag
gravid med nr 3
Har en jente på 6 år og en gutt på 3 år. Samboende på 11 året
Termin 17.07.17![]()