Ble flyttet fra 29.juni til 27.juni på OUL. Venter en gutt og skal føde på sørlandetssykehus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji174]Fikk hilse på lillegutt som kom til verden i uke 23. Altfor liten til å klare seg selv. Så perfekt, men så svak. Født 30. januar. Lillevenn døde noen minutter senere. Livet er urettferdig og brutalt.
Fikk hilse på lillegutt som kom til verden i uke 23. Altfor liten til å klare seg selv. Så perfekt, men så svak. Født 30. januar. Lillevenn døde noen minutter senere. Livet er urettferdig og brutalt.
Fikk hilse på lillegutt som kom til verden i uke 23. Altfor liten til å klare seg selv. Så perfekt, men så svak. Født 30. januar. Lillevenn døde noen minutter senere. Livet er urettferdig og brutalt.
På min bursdagJeg har termin 8 juni og venter ei jente
Jeg fikk termin 21, har selv den 20. Syns hun kan komme på min dag10. Juni (har selv burdag 11. Juni) jente, Kongsberg
Kondolerer Så trist, vondt og urettferdig! stor klemFikk hilse på lillegutt som kom til verden i uke 23. Altfor liten til å klare seg selv. Så perfekt, men så svak. Født 30. januar. Lillevenn døde noen minutter senere. Livet er urettferdig og brutalt.
samme dato som meg!Da ble jeg flyttet frem til Juli[emoji28] 4Juli!