Terminliste etter OUL Juni <3

Til info så er terminlisten nesten full når det gjelder antall tegn man kan ha i ett innlegg... Jeg har derfor fjernet så mye som mulig av annen info for å få plass til flere. :( Mulig jeg til slutt må fjerne fødested, dersom det kommer mange flere på listen.

Til info så er terminlisten nesten full når det gjelder antall tegn man kan ha i ett innlegg... Jeg har derfor fjernet så mye som mulig av annen info for å få plass til flere. :( Mulig jeg til slutt må fjerne fødested, dersom det kommer mange flere på listen.

Om det er likt som jeg har erfart i andre forum jeg har våre med i opp igjennom årene så er det alle ikoner... hjerter, og smilefjes som bruker opp tegn ;)

Om du da ikke bruker flere hjerter men skriver gutt/jente med rosa/blått så løser det seg. Jeg måtte gjøre det sånn på et forum jeg var på for noen år siden ;)

Om det er likt som jeg har erfart i andre forum jeg har våre med i opp igjennom årene så er det alle ikoner... hjerter, og smilefjes som bruker opp tegn ;)

Om du da ikke bruker flere hjerter men skriver gutt/jente med rosa/blått så løser det seg. Jeg måtte gjøre det sånn på et forum jeg var på for noen år siden ;)

Jeg opplevde det motsatt, byttet ut alle "gutt/jente" med hjerter, da fikk jeg lagret... Dette var første endringen, så har jeg måttet fjerne mer og mer :( men skal prøve å gjøre det motsatt neste gang jeg må fikse, i tilfelle jeg endret flere ting samtidig sist :) Takk for tips :)

Har fjernet fødested fra terminlisten pga for mange tegn, mener det finnes en egen tråd for fødested, mulig man kan lage en liste der.

3. Juni

Hei! Jeg har endret brukernavn, det er jeg som var før. Kan du endre det til Nanakorobi Yaoki? Fortsatt termin 4.7 :) Takk!

Last edited:
Back
Topp