Terminliste ♡

Da tenker du på den som blir dekt. Har så lyst på to tidlige UL. Både i uke 8 og uke 13 for å bekrefte liv. Man har jo hørt at noen har fått beskjed om liv mellom uke 6 og 8 for så å få beskjed på oul at det ser ut som utviklingen stoppa i uke 9 feks. Eller at det var liv i uke 13 (eller ikke; som stoppa i uke 7) og viste annerledes ved oul. Burde vært 3 timer til UL vi skulle fått dekt. Så ønsker å gå til privat en gang ekstra. Må kanskje til Tromsø da.
Ja, det er visst den :confused: Men skjønner ikke hvorfor man må vente til i uke 13.. det bør jo være mer beroligende å få den litt tidligere. Hvertfall når det ordinære er i uke 18.
Jeg har sjekka og kan ikke finne noen andre i Harstad dessverre.
Bor du i Harstad?

Ja, det er visst den :confused: Men skjønner ikke hvorfor man må vente til i uke 13.. det bør jo være mer beroligende å få den litt tidligere. Hvertfall når det ordinære er i uke 18.
Jeg har sjekka og kan ikke finne noen andre i Harstad dessverre.
Bor du i Harstad?
Ja jeg ønsker jo en i uke 7-8, men også i uke 13. er for lenge å vente til uke 13, men er også for lenge mellom uke 8 og 19 også :happy090 Så føler jeg trenger å bestille privat til en da

Ja jeg ønsker jo en i uke 7-8, men også i uke 13. er for lenge å vente til uke 13, men er også for lenge mellom uke 8 og 19 også :happy090 Så føler jeg trenger å bestille privat til en da
Det skjønner jeg så absolutt :)
Kunne tenke meg det samme, men aner ikke hvor jeg skal lete etter privat:oops:

Lykke_lille93, det ser ut som det har skjedd en feil ved kopiering inn i listen, prøver igjen :) :Heartred

Påskeharen- B2- Ahus- 28.12.23

Lykke_lille93, det ser ut som det har skjedd en feil ved kopiering inn i listen, prøver igjen :) :Heartred

Påskeharen- B2- Ahus- 28.12.23
Se der, der kom du ikke med når jeg la inn! Tusen takk for at du følger med! :joyful: Nå skal du være skrevet inn i alle fall :love017

Løven92 - B1 - Gjøvik sykehus - 24.12.23 :Heartred

Endrer man termin her inne når man evt. får vite det på OUL og senere?

Vedlegg

• Screenshot_20230425-191846_Nrs.jpg
    Screenshot_20230425-191846_Nrs.jpg
    386,2 KB · Visninger: 7
Noen som kan hjelpe meg? Jeg ble gravid i mars (positiv test 4 mars), spontanaborterte 10 mars. Blødde ca en ukes tid. Fikk negativ graviditetstest igjen 20 mars. Den 28 mars fikk jeg klinkende positiv eggløsningstest. Dette resulterte så i positiv graviditetstest 11 april igjen. Hvor langt vil det si at jeg nå er på vei? Jeg har jo ikke noe mens å regne ut i fra da jeg ble gravid igjen rett etter spontanabort. Regner man ut fra eggløsningsdagen den 28? Kan ikke egget ha festet seg noen dager før eller etter?
Regne ut i fra 10 mars da? eller? :knegg: altså 10 mars - 28 mars... 18 dager også eggløsning. Håper det går veien denne gangen :Heartbigred

Fotballbaby - B3 - UNN - termindato usikker, kan skrive meg opp på 10. desember så flytter jeg den heller etterhvert :)

Usikker om jeg får være med da jeg har termin 29. november, men prøver❤️

Sol@ - barn 1 - SUS - 29. november

Back
Topp