Terminliste ♡

Kan jeg spørre deg og du vet det er plasser man kan bestille TUL i Harstad?
Jeg er litt usikker på om det er noen private. Men om du blir henvist fra lege, så får man det ganske kjapt på sykehuset sa de på føde/gyn :) Og sånn jeg forstod det så har de som ønsker det krav på det nå..

Jeg er litt usikker på om det er noen private. Men om du blir henvist fra lege, så får man det ganske kjapt på sykehuset sa de på føde/gyn :) Og sånn jeg forstod det så har de som ønsker det krav på det nå..
Da tenker du på den som blir dekt. Har så lyst på to tidlige UL. Både i uke 8 og uke 13 for å bekrefte liv. Man har jo hørt at noen har fått beskjed om liv mellom uke 6 og 8 for så å få beskjed på oul at det ser ut som utviklingen stoppa i uke 9 feks. Eller at det var liv i uke 13 (eller ikke; som stoppa i uke 7) og viste annerledes ved oul. Burde vært 3 timer til UL vi skulle fått dekt. Så ønsker å gå til privat en gang ekstra. Må kanskje til Tromsø da.

Noen som kan hjelpe meg? Jeg ble gravid i mars (positiv test 4 mars), spontanaborterte 10 mars. Blødde ca en ukes tid. Fikk negativ graviditetstest igjen 20 mars. Den 28 mars fikk jeg klinkende positiv eggløsningstest. Dette resulterte så i positiv graviditetstest 11 april igjen. Hvor langt vil det si at jeg nå er på vei? Jeg har jo ikke noe mens å regne ut i fra da jeg ble gravid igjen rett etter spontanabort. Regner man ut fra eggløsningsdagen den 28? Kan ikke egget ha festet seg noen dager før eller etter?

Sniker meg spent og forsiktig inn her…❤️

Påskeharen- B2- Ahus- 28.12.23

Back
Topp