Planteroginteriør
Flørter med forumet
6, 7, 10 og 12 herSå koselig! Mine blir 2, 5, 9 og 12 år nå i sommer hvor stor aldersforskjell hos dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6, 7, 10 og 12 herSå koselig! Mine blir 2, 5, 9 og 12 år nå i sommer hvor stor aldersforskjell hos dere?
Ah, ikke så ulikt da hvilke kjønn har du? Her har vi bare gutter6, 7, 10 og 12 her
3 jenter og 1 gutt her. Er ganske sikker på jente igjen nå, pga at vi hadde oss i badstu og myten er at om ballene er varme så blir det jenteAh, ikke så ulikt da hvilke kjønn har du? Her har vi bare gutter
Jeg begynte å blø i går, og med så mye som kommer ut så tenker jeg at det stakkars egget prøvde så godt det kunne å klamre seg fast. Så takk for at du satt meg opp, men jeg må nok dessverre tas av lista og prøve på nytt for en januar/februar bebisHerrefred, skriver jeg også feil i min kommentar! Hvordan går det når man plasserer mange gravide damer sammen, si! Da skriver jeg deg opp 25.12!
Dette er det værste med å ha terminlista, virkelig hater å ta dere av - får så vondt i hjertet av det! Håper du snart får gullskatten din, heier på januar/februar-bebis for degJeg begynte å blø i går, og med så mye som kommer ut så tenker jeg at det stakkars egget prøvde så godt det kunne å klamre seg fast. Så takk for at du satt meg opp, men jeg må nok dessverre tas av lista og prøve på nytt for en januar/februar bebis
Og dette er det beste med terminlista, få skrive på såå mange fine mennesker inn på lista vår! Velkommen skal du væreNøttespire - B3 - sykehuset i vedtfold(Tønsberg) - ca 29.12
Tusen takkOg dette er det beste med terminlista, få skrive på såå mange fine mennesker inn på lista vår! Velkommen skal du være
Det skal være meg en sann glede å skrive deg på terminlista!Nei nå har eg sneke her inne siden starten i håp om å få komma inn, men så bomma EL'en med 3 dagar gitt. Men, det stoppe meg ikkje, og tenke eg e nok velkommen fordiom
ElskerJesus♡ - B4 - Stord/Haugesund - 3.Januar 2024
Arendal eller kristiansand?Drømmeromnr2- B3 - sørlandet sykehus- 14.12