Termingrupper

Mars 2012 har dødd ut, og april 2015 er på vei. Ikke så rart når folk absolutt skal ha termingrupper andre steder... For det er aktivt utenfor bv.

Hva skjer når de slår sammen da? Havner alle trådene i en smørje da? Vi på 2014 har jo endel private ting der inne :P

Hva skjer når de slår sammen da? Havner alle trådene i en smørje da? Vi på 2014 har jo endel private ting der inne :P
Tipper de fjerner alt fra skjult da i alle fall. Kanskje alt fjernes og man starter på nytt?

Tipper de fjerner alt fra skjult da i alle fall. Kanskje alt fjernes og man starter på nytt?
Håper det :P er enkelte ting hos oss som gjerne kan slettes for all evig tid :P ha ha ha ha

De kan ikke slå sammen 2012!!!:eek:
Jeg vet ikke det jeg altså :p Men om man tar utgangspunkt i at alle fra 2011 og nedover er slått sammen. Så går det nok samme vei etterhvert med de andre som er fra 2012 og oppover.

Syns selv det var trist å komme til 2010 og det var nøyaktig kun 2010. Alle "våre" tråder i novembergruppa i en smørje med resten av folka... Ikke helt det vi ønska. Dermed ble det fb altså for å ha privatlivet vårt for oss selv.

Termingr fra første, døde nok ut ja.. Nå er jeg med i en aktiv en. Håper det holder seg:) Veldig hyggelig mennesker:)

Syns 2015 gruppene er rolige eller så er det bare jeg som er for aktiv :-)

Jeg er heldigvis medlem i en veldig aktiv en, og trives veldig godt med å ha den som en egen og ikke med hele 2014 slått sammen.

Enig her.
Om feb14 blir slått saman med heile 14 kullet, så blir ikkje eg å treffast på bv. Men det er fordi vi er eit av dei mest aktive gruppene her på bv og eg har delt alt for mykje med dei jentene ❤️

To av tre termingrupper er aktive, men er mest aktivitet på feb2014 ❤️

Mars14, har dødd. RIP.

Hadde håpt å finne ein aktiv ein for dei som skal ha i februar 2016!:)
Men er ikkje så lett!:(
Nåken so veit om?

Februar 2016 er det grei aktivitet på :)

Velkommen inn :)

God aktivitet på des14 enda syns jeg, så koselig syns jeg :D

Den fra 2012 er enda aktiv. :) Men vi er bare 4-5 aktive medlemmer. Har kontakt med alle utenfor BV også da. :)

Den nye gruppa for 2016 er naturligvis veldig aktiv enn så lenge.

Jeg takker konsekvent nei til alle forespørsler om å delta i termingrupper på FB, da det er døden for BV-gruppene.

Mars 2012 har dødd ut, og april 2015 er på vei. Ikke så rart når folk absolutt skal ha termingrupper andre steder... For det er aktivt utenfor bv.

April 2015 har jo vært halvdød siden juni/juli allerede. Jeg prøvde lenge å skrive ganske ofte når den startet å dø ut, men har vel ca gitt opp. Men har plutselig blitt bittelitt mer liv igjen nå siste uken(e) føler jeg.

Back
Topp