Termingrupper

April 2015 har jo vært halvdød siden juni/juli allerede. Jeg prøvde lenge å skrive ganske ofte når den startet å dø ut, men har vel ca gitt opp. Men har plutselig blitt bittelitt mer liv igjen nå siste uken(e) føler jeg.

Sant det. Jeg får ikke så mye tid til bv, men kommer sterkere tilbake.
Lurer jeg på noe eller vil skrive noe, så gjør jeg det her på terminforumet. :)

Last edited by a moderator:
Enig! I så fall må ikke skjult bli delt - så mye rart som finnes der inne, Hahaha :p
Da forsvinner jo hele poenget med skjult. Kan ikke drømme om at de trådene plutselig blandes inn i en felles smørje. I så fall er ikke jeg å finne på bv mer etter det :p

Da forsvinner jo hele poenget med skjult. Kan ikke drømme om at de trådene plutselig blandes inn i en felles smørje. I så fall er ikke jeg å finne på bv mer etter det :p
Nei jeg vil håpe og tro at innholdet på gruppene slettes og så lager man en ny gruppe. Men kanskje hvis vi protesterer så kan vi beholde gruppa så lenge vi vil :D ha ha!

• Liker
Reactions: BMC
Nei jeg vil håpe og tro at innholdet på gruppene slettes og så lager man en ny gruppe. Men kanskje hvis vi protesterer så kan vi beholde gruppa så lenge vi vil :D ha ha!

Tenker at så lenge vi er så aktive så vil dei bæsje på leggen om dei slår oss saman med andre :P

Min termingruppe fra 09 er fortsatt aktiv, men utenfor bv.

Jeg vet ikke det jeg altså :p Men om man tar utgangspunkt i at alle fra 2011 og nedover er slått sammen. Så går det nok samme vei etterhvert med de andre som er fra 2012 og oppover.

Syns selv det var trist å komme til 2010 og det var nøyaktig kun 2010. Alle "våre" tråder i novembergruppa i en smørje med resten av folka... Ikke helt det vi ønska. Dermed ble det fb altså for å ha privatlivet vårt for oss selv.
Ja, er litt trist når de slår sammen:(
Og vi er fremdeles aktive i juni2012, håper ikke de ødelegger det!

Ja, er litt trist når de slår sammen:(
Og vi er fremdeles aktive i juni2012, håper ikke de ødelegger det!
Syns det er flott at dere fortsatt er aktive på juni 12. Håper dere ikke slåes sammen for det tror jeg ødelegger mye. Men det virker som at de fleste termingrupper dør ut (her inne i alle fall), så er vel derfor de slåes sammen etter hvert. Har dere gjort noe spesielt for å holde liv i juni 12? Eller er det bare en heldig sammensetning av folk? :)

Heisann!

Vil bare minne dere om forumreglene våre:

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel

Jeg ser for meg at det er under graviditeten at man har mest behov for termingruppene. Jeg synes i alle fall det er veldig fint å ha en gruppe og snakke med, som er omtrent på samme sted i graviditeten som meg. Etter at jeg har født regner jeg med at det blir mye annet å tenke på enn forum... I alle fall for en stund :)

Jeg ser for meg at det er under graviditeten at man har mest behov for termingruppene. Jeg synes i alle fall det er veldig fint å ha en gruppe og snakke med, som er omtrent på samme sted i graviditeten som meg. Etter at jeg har født regner jeg med at det blir mye annet å tenke på enn forum... I alle fall for en stund :)
For meg var det omvendt nesten... Mye mer å snakke om og diskutere i forhold til babyene :) hadde mer enn nok tid til forumet uten at det gikk utover ungen :)

Back
Topp