Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så alle fra 2010 er slått ihop til en gruppe? Ja, da blir det vel ikke helt det samme som sin egen termingruppe.De har dødd ut.
Den fra 2006 var kjempeaktiv i sin tid. Innimellom kommer det noe nytt enda der. Hovedsaklig rundt bursdager og skole og sånt nå da. Og det er koselig. Men alle som en gang var der er ikke på bv mer.
2010 lever litt enda. Men jeg syns rett og slett det er kjempekjedelig der. Kikker innom. Men så lenge det står stillt går jeg ut igjen like raskt2010 ble rolig etter bv la om første gang OG de slo hele 2010 i sammen til en smørje.
Ja. 2006 er også slått sammen. Men den døde ut lenge før egentlig. Når 10 ble slått sammen laga vi oss gruppe på fb for kontakt og spm. Og den er enda aktiv daÅh, så alle fra 2010 er slått ihop til en gruppe? Ja, da blir det vel ikke helt det samme som sin egen termingruppe.
Hvor lang tid tar det før de slåes ihop? *plutselig bekymret for min egen termingruppe*Ja. 2006 er også slått sammen. Men den døde ut lenge før egentlig. Når 10 ble slått sammen laga vi oss gruppe på fb for kontakt og spm. Og den er enda aktiv daNoen er jeg blitt så gode venner med vi treffes på tvers av landet for jentehelger og sånt i løpet av året.
![]()
http://forum.babyverden.no/forums/februar-2016.1288/Hadde håpt å finne ein aktiv ein for dei som skal ha i februar 2016!![]()
Men er ikkje så lett!![]()
Nåken so veit om?
Ser fra 2011 og ned er de slått sammen. 2012 og opp er fremdeles delt opp. Tenker gjerne de slår 2012 neste år da(?) Skal ikke si noe sikkert daHvor lang tid tar det før de slåes ihop? *plutselig bekymret for min egen termingruppe*
Ja, så det jeg også. Regner med det blir en stund til 2014 daSer fra 2011 og ned er de slått sammen. 2012 og opp er fremdeles delt opp. Tenker gjerne de slår 2012 neste år da(?) Skal ikke si noe sikkert da![]()
Håper de aldri slår sammen 2014Ja, så det jeg også. Regner med det blir en stund til 2014 da![]()
Nei, fysjom ;-)Håper de aldri slår sammen 2014![]()