Termingruppe?

Håper vi ikke blir for mange der.
Er vel lettere og åpne seg og dele gleder og bekymringer om det ikke er så mange.
er med i Terminmars2021 Fordi det ikke var noe april
Og det er allerede over 200stykk i den:hungover::hilarious:
 
Håper vi ikke blir for mange der.
Er vel lettere og åpne seg og dele gleder og bekymringer om det ikke er så mange.
er med i Terminmars2021 Fordi det ikke var noe april
Og det er allerede over 200stykk i den:hungover::hilarious:
Jeg vil ikke være en del av en gruppe med for mange - så om jeg får bestemme (sammen med medlemmene) vil jeg gjerne sette en grense på 150. :) De 200 stykkene i den gruppa vil jeg tippe kommer av navnet på gruppa - her kontrollerer man jo på en helt annen måte hvem som kommer inn.
 
Men er gruppa fortsatt privat? Altså at ingen andre kan se medlemmene av den? Jeg har ikke tenkt å offentliggjøre graviditeten før etter ordinær ultralyd, tror jeg :)
 
  • Liker
Reactions: LKe
Men er gruppa fortsatt privat? Altså at ingen andre kan se medlemmene av den? Jeg har ikke tenkt å offentliggjøre graviditeten før etter ordinær ultralyd, tror jeg :)
De som ikke er i gruppa skal ikke kunne se medlemmer nei.
Men nå heter den hvertfall ingenting med termin/baby. Så tror ingen finner det ut hehe
 
  • Liker
Reactions: LKe
Men er gruppa fortsatt privat? Altså at ingen andre kan se medlemmene av den? Jeg har ikke tenkt å offentliggjøre graviditeten før etter ordinær ultralyd, tror jeg :)
Gruppa er privat, ja :) Den eneste man ser som er medlem er meg, siden jeg er admin. Hehe. Og ingen andre enn medlemmene kan se hva vi skriver.
 
Her endte det med en SA som forventet; så keg meldte meg ut igjen. Krysser fingrene for at det sitter i august!
 
Back
Topp