Termingruppe?

Hvis det går an å søke opp folk man ikke er venn med og legge dem til. Det demrer for meg agility jeg har slitt med det i en annen sammenheng. Tror jeg måtte invitere dem vi mail. Man legger rett og slett mailadressen i det feltet hvor man normalt søker etter navn... Eneste er at da må folk bruke den mailadressen de logger inn på Facebook med, for deg ble krøll å sende til en adresse som ikke var tilknyttet en Facebook-konto...
Det skal vel gå og søke opp navn og sende gruppe forespørsel selvom man ikke er fb venn? Nå vet ikke jeg dette sikkert altså. Men det burde vel gå?:hilarious::wacky:
 
Det skal vel gå og søke opp navn og sende gruppe forespørsel selvom man ikke er fb venn? Nå vet ikke jeg dette sikkert altså. Men det burde vel gå?:hilarious::wacky:

Jeg mener å huske at det ikke gikk... Men mailadresse fungerte altså, så lenge man oppga riktig adr :)
 
Jeg mener å huske at det ikke gikk... Men mailadresse fungerte altså, så lenge man oppga riktig adr :)
@Cassy90 skal vi sende deg emailen vi logger inn på fb med da?
 
Æsj. Nå har jeg prøvd i en evighet - endte opp med å Google oppskrift fordi jeg trodde jeg var dum! men Facebook har altså slettet muligheten til å invitere folk via e-Mail - og navnene deres finner jeg heller ikke så sant vi ikke er venner. Dette gjelder i alle fall så lenge gruppen er skjult, så vidt jeg fant ut ... Så da trekker jeg meg før uke 12. Om noen andre vil prøve - så vær så god. Kanskje dere finner en løsning jeg ikke fant... For det jeg VET er at selv om en gruppe er privat, men ikke skjult, så vil man i alle fall se hvem som er admin og moderatorer. Den risken ønsker jeg ikke å ta så tidlig :/
 
Men Okei.
Skal vi ordne den gruppa du lagde når vi er ved uke 12 da?:smug:
 
Hei! Det går vell an å kalle gruppen for noe annet, slik at ingen andre forstår at det er en termingruppe, på en måte. Gruppen kan jo være privat slik at kun medlemmer ser hva som blir skrevet og hvem som er medlem - men gruppen må være synlig (altså mulig å søke opp) for at vi andre kan bli medlem
 
Hei! Det går vell an å kalle gruppen for noe annet, slik at ingen andre forstår at det er en termingruppe, på en måte. Gruppen kan jo være privat slik at kun medlemmer ser hva som blir skrevet og hvem som er medlem - men gruppen må være synlig (altså mulig å søke opp) for at vi andre kan bli medlem
Det var jo faktisk ganske lurt! :p
 
Wiiii:angelic::smug:
 
Back
Topp