Termingruppe?

Søtnosa

Flørter med forumet
Har vært med i en koselig Facebook-gruppe i tidligere svangerskap, noen som kunne tenke seg å ha det nå for termin april 21?
 
Har vært med i en koselig Facebook-gruppe i tidligere svangerskap, noen som kunne tenke seg å ha det nå for termin april 21?
Absolutt! Har vurdert å lage en, har laget en (og styrer enda) en fortsatt aktiv gruppe for oktober 2018. Men jeg ønsker å vente til etter uke 12. Spesielt fordi det er mulig å finne ut hvem som er medlem av grupper :)
 
Absolutt! Har vurdert å lage en, har laget en (og styrer enda) en fortsatt aktiv gruppe for oktober 2018. Men jeg ønsker å vente til etter uke 12. Spesielt fordi det er mulig å finne ut hvem som er medlem av grupper :)
Tenker akkurat likt som deg :)
 
Jeg kan godt tenke meg det, men om det skal fylle noen funksjon for meg må det være en lukket/privat gruppe med litt kontroll, siden man mister anonymiteten på Facebook...
 
Jeg tenker at den må være privat så den ikke kan søkes opp i det hele tatt.. så man bare kan gi navnet sitt på pm her inne.. xsmile9
 
Jeg kan godt tenke meg det, men om det skal fylle noen funksjon for meg må det være en lukket/privat gruppe med litt kontroll, siden man mister anonymiteten på Facebook...
Den jeg har fra oktober 2018 var ikke privat før vi var 150 medlemmer. Da ble den låst! Den er aktiv og vi har god kontakt alle sammen enda, to år senere! Så heeelt enig med deg! En åpen gruppe med 300+ medlemmer blir veldig upersonlig og det føles uforsvarlig å dele.
 
Hvis gruppa blir laget men privat, så skal vel ikke de som ikke er med i gruppa kunne se hvem som er medlem? Jeg er ikke proff på sånt haha, men om noen lager en lukket gruppe for april2021 vil jeg være med:smug:
 
Jeg syns sånt er litt skummelt for å være ærlig. Her inne syns jeg det er godt å «gjemme meg» bak et kallenavn for da syns jeg det er enklere å være åpen om ting jeg ikke prater med hvem som helst med - om det gir mening. Kan vurdere en lukket og privat gruppe, men det spørs helt hvor mange det blir :p

Har dog truffet ei fra BV terminforum for datteren min flere ganger, og vi har god kontakt :)
 
Hvis gruppa blir laget men privat, så skal vel ikke de som ikke er med i gruppa kunne se hvem som er medlem? Jeg er ikke proff på sånt haha, men om noen lager en lukket gruppe for april2021 vil jeg være med:smug:

ja de jeg har vært i før har vært helt private, også har folk blitt lagt til ved at man spør de på pm om de ønsker å være med når de melder seg inn her i aprilgruppen.. jeg vil også bare være med i en helt privat og hemmelig gruppe :happy:
 
Noen her som er litt glupe på sånt og vil lage en? :happy:
 
Jepp - det er nettopp det. Da må den være «synlig»
 
Eller så må du legge oss til manuelt, om vi sender deg pm med brukernavn etc?
Det burde gå. på fb har vi jo våre ekte navn.
Så vi kan vel egt bare sende en privat samtale her i forumet til henne som lagde gruppen. så legger hun oss til?:rolleyes:
 
Det burde gå. på fb har vi jo våre ekte navn.
Så vi kan vel egt bare sende en privat samtale her i forumet til henne som lagde gruppen. så legger hun oss til?:rolleyes:

Hvis det går an å søke opp folk man ikke er venn med og legge dem til. Det demrer for meg agility jeg har slitt med det i en annen sammenheng. Tror jeg måtte invitere dem vi mail. Man legger rett og slett mailadressen i det feltet hvor man normalt søker etter navn... Eneste er at da må folk bruke den mailadressen de logger inn på Facebook med, for deg ble krøll å sende til en adresse som ikke var tilknyttet en Facebook-konto...
 
Back
Topp