Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Har vurdert å lage en, har laget en (og styrer enda) en fortsatt aktiv gruppe for oktober 2018. Men jeg ønsker å vente til etter uke 12. Spesielt fordi det er mulig å finne ut hvem som er medlem av grupperHar vært med i en koselig Facebook-gruppe i tidligere svangerskap, noen som kunne tenke seg å ha det nå for termin april 21?
Tenker akkurat likt som degAbsolutt! Har vurdert å lage en, har laget en (og styrer enda) en fortsatt aktiv gruppe for oktober 2018. Men jeg ønsker å vente til etter uke 12. Spesielt fordi det er mulig å finne ut hvem som er medlem av grupper
Den jeg har fra oktober 2018 var ikke privat før vi var 150 medlemmer. Da ble den låst! Den er aktiv og vi har god kontakt alle sammen enda, to år senere! Så heeelt enig med deg! En åpen gruppe med 300+ medlemmer blir veldig upersonlig og det føles uforsvarlig å dele.Jeg kan godt tenke meg det, men om det skal fylle noen funksjon for meg må det være en lukket/privat gruppe med litt kontroll, siden man mister anonymiteten på Facebook...
Ja!Har vært med i en koselig Facebook-gruppe i tidligere svangerskap, noen som kunne tenke seg å ha det nå for termin april 21?
Hvis gruppa blir laget men privat, så skal vel ikke de som ikke er med i gruppa kunne se hvem som er medlem? Jeg er ikke proff på sånt haha, men om noen lager en lukket gruppe for april2021 vil jeg være med
Jeg kan godt gjøre det.Noen her som er litt glupe på sånt og vil lage en?
Jeg kom bare til feeden min på fb appenDa har jeg laget en, men vet ikke om dere finner den når den er skjult. Dere får prøve å gi meg en tilbakemelding.
https://m.facebook.com/?_rdr#!/groups/1397843053734755?group_view_referrer=profile_browser
Da har jeg laget en, men vet ikke om dere finner den når den er skjult. Dere får prøve å gi meg en tilbakemelding.
https://m.facebook.com/?_rdr#!/groups/1397843053734755?group_view_referrer=profile_browser
Jepp - det er nettopp det. Da må den være «synlig»
Det burde gå. på fb har vi jo våre ekte navn.Eller så må du legge oss til manuelt, om vi sender deg pm med brukernavn etc?
Det burde gå. på fb har vi jo våre ekte navn.
Så vi kan vel egt bare sende en privat samtale her i forumet til henne som lagde gruppen. så legger hun oss til?