Termin, hvilken følger du?

Jomfruen91

Andre møte med forumet
Hvilken termin følger du? Den regnet ut ifra mensen, den du fikk på TUL eller venter du til OUL? o_O
 
Har fulgt tul til nå, men bytter nok til oul etterhvert
 
Jeg har brukt EL termin hele veien (11.), ble målt til den på privat TUL, fikk 12. På TUL, menstermin er 15. eller 16. - la oss se om de vil gi meg enda en på OUL om under 2 uker :hilarious:
 
I utlandet (hvor jeg bor) regnes terminen som gjeldende fra TUL rundt uke 12, så forholder meg til den :happy:
 
Har ikke fått offentlig tul, så forholder meg til menstermin fram til oul.
 
Fikk 20 på tul uke 8, 23 på offentlig tul uke 13, og 20 på ul nå i uke 15, så tror jeg holder meg til 20 siden den er målt 2 ganger.
 
Jeg har IVF-termin (beregnet ut fra alder på embryo og innsett) og jordmor satte den som offisiell termin på offentlig TUL, så jeg regner med den blir stående. Målene på TUL viste en dag lenger på vei, men hun sa at hun ikke endret siden det var IVF.
 
Fått samme ut i bra alt, fikk bekreftet dato på ultralyd i uke 7 og i uke 12+4 skal ha ny ultralyd neste mandag da er jeg 18+3 så da blir det vell satt mer sikkert.
Ble inseminert så ganske sikker på hvilken dag jeg ble befruktet.
 
Følger menstermin frem til OUL, fordi der er det helsevesenet følger. Ble satt tilbake 2 dager på TUL, og regner med det blir totalt 3-4 dager tilbake på OUL.

Ble satt 5 dager tilbake sist svangerskap, fødte 14 dager før tiden og ungen var mer enn stor nok. Så sånn innerst inne stoler jeg mer på menstermin, ungen hadde sikkert ikke kommet ut på vanlig vis om jeg mot formodning skulle gått over terminen de satte.
 
Følger den på tidlig ultralyd, for er visst den som er satt nå, de endrer ikke etter OUL.. Ble satt tilbake 2 dager.
 
ble satt 5!! Dager tilbake på TUL, fikk beskjed om at termin ikke ble satt før i uke 19 på OUL..
Gjøres sikkert forskjellig, men synes 5 dager var mye.. så vet ikke helt hva jeg skal følge nå
 
Jeg fikk også beskjed om at TUL er den offisielle nå, og den ikke endres på OUL. Ble satt frem 10 dager (!) i forhold til mens termin. Greier ikke helt å få det til å gå opp i mine beregninger, men regner med kroppen bare var litt på tur den syklusen
 
ble satt 5!! Dager tilbake på TUL, fikk beskjed om at termin ikke ble satt før i uke 19 på OUL..
Gjøres sikkert forskjellig, men synes 5 dager var mye.. så vet ikke helt hva jeg skal følge nå
Jeg ble satt 3 dager tilbake på TUL og 3 dager frem på OUL,skiller jo nesten ei uke!
 
Jeg følger OUL (mens termin før dette). Jordmor og lege sier OUL terminen er gjeldende fra nå av.
 
Fikk ikke ny på OUL selv om babyen ble målt litt større, de bruker TUL termin nå
 
Back
Topp