Termin 14.oktober:)

hei[:)]
Klart vi har blitt venner gjennom babyverden[:)] Vi snakker jo om alt mulig og det er veldig kjekt å ha noen og klage til når ting er drit og kjekt og dele gleden når kjekke ting skjer[:)] Her trenger vi ikke å holde noe tilbake[:)]
Skal du på kontroll to ganger denne uken? Hvorfor er du så heldig?[:)] Ja du må jo selvfølgelig holde meg oppdatert om hvordan det går[:)] Jeg skal til jordmor igjen på tirsdag og så skal jeg på akupunktur på onsdag[:)] Må gjøre alt for å prøve og få ungen ut vett du[:)]
Jeg forstår godt hva du mener med sliten[:)] Det er jo så vidt jeg orker å komme meg ut av sengen[:)] Det er ikke noe særlig. Og nå får jeg jo ennå mer og tenke på i og med at vi skal flytte[:)] Heldigvis har jeg en mann som har sagt at han skal ta seg av det og at jeg bare må ta det rolig[:)] Jeg er glad for at han er forståelsesfull[:)]
Klem[:)]

Hei[:)]
Ja da forstår jeg hvorfor du skal på ultralyd. Det er bra at han skal være med på det. Kanskje det vil gå skikkelig opp for han at han snart skal bli pappa igjen?[:)] Kanskje det får han til å innse at nå er det stopp på fyll og fest for en liten stund[:)] Du må skrive inn i morgen og fortelle hvordan det gikk[:)] Kan tenke meg at du gleder deg veldig til å se den lille i morgen[:)] Det er alltid kjekt. Og kjekkere blir det når de kommer ut[:)]
Ja det er kjekt at jeg har en mann som er skikkelig oppdratt hjemme med og hjelpe til i huset og til å ta ansvar[:)] Jeg har hatt med meg moren min her i leiligheten. Hun har løftet og bært. Jeg har nesten bare kommandert[:)] Foreldrene mine er kjempe flinke med og hjelpe. De passer på meg at jeg tar det med ro og har det bra og så flytter de[:)] Jeg er veldig takknemlig og det betyr veldig mye for meg at de hjelper meg så masse.
Uansett så må du ha masse lykke til i morgen[:)]
Klemz[:)]

Hehe.. Gleder meg til du kommer hjem og sladrer litt[:)][:)] Jeg skal hente gravidbildene som jeg og samboeren min tok hos fotografen[:)][:)] Gleder meg til å se de[:)]
Lykke til[:)][:)] Er misunnelig på deg så får se det lille nurket igjen[:)]Jeg har sett han mange ganger i løpet av svangerskapet men jeg blir aldri lei av og se han[:)]

Hei hei[:D]

En stund siden eg har vert her inne nå..
Men har vert litt opptatt med bursdagsbesøk for eldstemann.[:D]
Voksen/familiebesøk på søndag og barnebesøk med hele klassen igår.
Tenk at han er blitt 9 år...Helt utrolig hvor fort tiden går...[:)]

Hodet er festet og alt skal være klart..
Drømmer nesten hver natt at eg føder...
Det er vel fordi eg er litt utålmodig med å få det overstått..he he..[;)]

Kjenner at eg er sliten for tiden..Har vert så masse..
Gleder meg jo til å få nurket ut og til å bli ferdig med fødselen men må
si eg er begynt å tenke en del på hvordan kroppen min blir etterpå..
Vet eg høres forfengelig ut nå,men eg er kjempe redd for at eg ikke skal få kroppen min tilbake ..
Tenk om kiloene ikke går av++
Vet ikke om det er andre som sliter med samme tankegang++Er det det så vær så snill skriv noen ord..[:-][X(][:-

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Til Jente23.

Gratulerer så mye med nytt hus!!!
Så koselig at dere har fått deres eget..
Vi fikk nytt hus en mnd. før forrigemann ble født.
(November 2000)
Så eg vet at det er stress med flytting og nedvasking når du er så langt påvei.
Men men...
Kjekt med noe eget.Og det er kjempe kjekt når du ser hvor flink familien er å stiller opp[:D]
Varmer godt i hjertet...........[:)]

Til Jettemor

Eg er ikke så mye eldre enn deg.
Eg er 27.
Begynte veldig tidlig med barn.Fikk første når eg var 18.
Går det bra med deg og baby???
Du venter vel spent du også på å bli ferdig..he he..
Hadde vert artig å truffet deg på klinikken...
Tenk om vi havner der samtidig?[:D]
Du må holde meg oppdatert på det som skjer..
Må gi en lyd innpå her når du får jenten din...

DET MÅ DERE FORRESTEN ALLE!!![:D][:D]
(spent vet dere)

[:D][&:][:D][&:][:D][&:][:D][&:][:D][&:][:D][&:][:D][:D][&:][:D][&:]

Håper ellers at det går bra med dere alle sammen og at vi får noen riktig fine fødselsopplevelser
hele gjengen[:D][:)][:D]
Og at mennene våre har tenkt å slutte å drikke...
(har hatt litt problemer med det selv.)

Masse hilsener fra Nito

Nei du sier noe der..
Men er jo lov å håpe bittelitt på at kroppene våre skal bli "vakre og smekre"igjen ..he he..

Lei... det er bare forbokstaven..

Dritlei passer bedre...he he

Håper jo i det lengste at kroppene skal gå tilbake til ca det de engang var!!! Var ikke noe stort problem sist, men magen er en del større denne gangen, så jeg er redd det kan bli noe mer løs hud på magen....[:'(][:o]
Men den tid den sorg, nå får vi bare konsentrere oss om å fokusere på en positiv fødselsopplevelse.... hihi....!!!!

Håper mennene deres greier å holde seg unna alkoholen, det er ikke kjekt med en halvfull (eller værre, drita..) "kompis" på fødestua!! (har ikke erfaring, men kan tenke meg at det er litt slitsomt)

Stå på jenter!! [;)]

Hei hei[:)]
Jeg skal hilse og si at jeg er møkklei jeg også[:)][:)] Han kan bare komme når han vil!!![:)] Jeg har fått noen kommentarer fra mormoren min og ei venninne om at jeg snart kommer til å føde for de kan se det på ansiktet mitt. Er det noen av dere som har hørt om det før?[:)] Jeg håper selvføgelig at det er sant slik at den lille kommer ut nå snart[:)] Jeg er skikkelig sliten og trøtt. Og jeg også gleder meg kjempe masse til å få kroppen min igjen[:)][:)] Det eneste som jeg misliker er at jeg har fått litt strekkmerker og føler at jeg får mer og mer etter som tiden går. SÅ han MÅ komme ut[:)][:)] Feil og tenke sånn men jeg har jo ikke lyst til å ødelegge kroppen min[:)][:)]
Uansett er jeg veldig glad i dag[:)] Nå i dag har jeg skrevet under på kontrakten slik at nå er huset vårt[:)] Og i tillegg kunne vi få overta før slik at vi kan flytte nå i helgen[:)] Det er jo helt perfekt. Kan jo håpe at jeg ender på fødeavdelingen etter at helgen er over[:)][:)]
Forresten takk for gratulasjonen nito[:)] Det er så koselig når folk bryr seg her inne[:)]
Men nå må jeg stikke. Skal være hos jordmor klokken 16 og høre at han har det fint inni der[:)]
Klem[:)][:)]

Hei[:)]
Ja det gikk fint hos jordmor[:)] Hun ler like mye hver gang hun ser magen. jeg har bare en store fotball midt på magen[:)] Jeg spurte henne om det går an og se på ansiktet når fødselen nærmer seg og hun sa at det er noen som er flinke til det[:)] Mormoren min så på meg når jeg var 7 uker på vei at jeg var gravid så jeg håper hun har rett når hun sier at jeg kommer til å få den lille gutten min før tiden[:)]
Kan stress utløse fødsel? Jeg er sikker på at jeg kommer til å stresse meg opp når den flyttingen er i gang[:)]
JEG ER LEI[:)][:)] Vi burde vite på forhånd hva tid ungen kom ut[:)]
KLEMZ[:)]

Hehe.. Sett deg i bilen og dra på tur[:)][:)][:)] Det høres ut som det vil hjelpe deg i hvertfall[:)][:)] Jeg blir veldig misunnelig hvis du får før meg i og med at du har termin en liten stund etter meg[:)] Da syns jeg det er urettferdig[:)][:)] Jaja,mannen min er ferdig på sjøen i morgen kveld og da har han lenge fri.Etter at vi har flyttet inn skal jeg hoppe på han og se om det blir noe gang på sakene[:)]

Tunge løft kan visst i allefall utløse fødsel, men det er visst ikke så veldig sunt for hverken deg eller babyen. Så det anbefales vel ikke... [:o]

Ellers er det veldig bra å være i aktivitet!! (særlig da løpe trapper.. hehe)

Man blir ofte litt mer hoven og pløsete i ansiktet når fødselen nærmer seg, men ingen regel uten unntak. Noen sier de kan se såkalte "tegninger" i ansiktet, vet ikke helt hva det vil si... men som JM din sier, det er noen som er gode på å lese seg frem til sånt. Du får håpe mormoren din er dyktig jente23!!
[:)][:)][:)]

Hei hei[:)][:)]
Tror dere ikke at jeg er fly forbanna nå??[:@] Tror dere at vi får flytte på fredag?? Neida[:@] Vi har skrevet under på kontrakten og avtalt med megler at vi kunne overta på fredag men tror dere ikke at banken kom inn og klusset det til?[:@] Joda!!!! Hun som skal fikse lånepapirene klarte ikke å ha de klar før neste fredag. Er det mulig?[:@][:@][:@] D må jo gå an og få lån før det. Så det som skjer nå er at vi må flytte neste helg bare en uke før termin! Kan jeg ha sex for å få i gang fødselen før vi har kommet oss inn i huset? Nopp! Hehe.. Ut i fra dette forstår dere sikkert at jeg er litt sint i dag[:)] Ikke vil jeg snakke med samboeren min heller[:)]
Akupunktur har jeg også vært på og den gjorde meg litt sliten så da blir vel lunta mi enda kortere[:)]

[:@][:@][:@] Ja det er ei skikkelig drittkjerring!!!!![:@][:@][:@] I tillegg kjenner samboeren min henne veldig godt for moren hans jobber i den banken og så lager hun det så vanskelig!![:@][:@][:@] Fatter ikke at det er mulig[:@] Sånn så det ligger an nå kan bare min samboer glemme sex i hvertfall[:)] Det er så uaktuellt[:)]

[:@][:@][:@][:@] For en dritt bank!!!! [:'(][:'(][:'(]

Skjønner veldig godt at du er skuffa, det hadde jeg og blitt!!
Håper det løser seg til det beste uansett, men det er jo utrolig kjedelig når sånt skjer da[:@][:@][:@]

Hvorfor skal ting være så vanskelige av og til???
[:o][:o][:o][:o][:o][:o]

[&o]

Takk for støtte her inne[:)] Det er kjekt og få forståelse[:)] Jeg er skikkelig hissig enda og føler at alt er skikkelig urettferdig!![:@][:@][:@] Hvordan er det mulig at banken må bruke 1.5 uke på å fikse lånet? Er det noen som har erfart at det har tatt så lange tid?[:@][:@] Vi har jo fått lån og alt er ordnet. Vi har skrevet under på kjøekontrakten og vi kunne få overta det på fredag men så må hun i banken bruke så forbasket lang tid[:@][:@] Jeg forstå det ikke helt!!! Mannen min kommer hjem fra sjøen i kveld så jeg har ikke snakket med han siden jeg ga han en rundt ørene i telefonen[:)] Håper virkelig at ikke han også er sint når han kommer hjem[:)] Tror jeg har overdose av hormoner i dag[:)] Fikk en nål for det også på akupunkturen[:)]

tror ikke det tok så lang tid når vi skulle ha lån til hus.. Han i banken vår var kjempe hjelpsom, men det kan vel varier fra person til person..[&:]

Høres no veldig rart ut at de må ha over 1,5uke på å få ting i orden?? SOm regel så fikser de jo lån over telefon på 2min så lenge du ikke har noe som sier du ikke skal få lån......

Men bare vent!!!! Snart blir det deres tur til å flytte! [;)] Skjønner godt du er lei og blir utrolig skuffet når slikt skjer! hvertfall når ting nærmer seg fødsel og alt...
Det går nok bra jente23!!! Og din mann forstår nok hvorfor![;)]

Takk for støtten og at dere bryr dere[:)][:)][:)] Nå ser ting heldigvis litt lysere ut[:)] Jeg var skikkelig hissig og tok med meg papirene for å gå ned i banken. Da ringte samboeren min å stoppet meg når jeg satt utfor banken. Han lovet å ringe den banken vi hadde kontaktet for å få lån og ville høre med dem. Han mente at hvis jeg tok sakene i egne hender så ville hormonene ødelegge alt for oss[:)] De var veldig hjelpsomme og hun lovet og gjøre så godt hun kunne og få litt fortgang i det[:)] Så det som det endte med var at hun ordnet alt og vi var nede og skrev under papirene i dag. Nå kan vi overta huset enten på mandag eller tirsdag[:)][:)][:)] D hjelper og legge litt press på mannfolk som tar livet med ro[:)][:)] Nå fikk jeg det som jeg ville fordi om det var surt her hjemme en stund[:)] Det eneste som plager meg nå er at de i banken har sendt inn at vi vil betale det over 20 år og det skal vi slite med og klare. Vi vil ha det over 25 år. Nå er det gjerne for sent og få en orden på så det stresser meg litt. Er det noen som har peiling på hvor mye det koster og få omgjort det? Og om vi kan klare det før lånet blir tinglyst? Der skal alltid være noe og det er så frustrerende.

Ellers? Har dere andre det bra og er klar til fødsel?[:)][:)][:)]

Takk[:)] Ja det hjelper og presse litt slik at det blir fortgang i sakene[:)] Jeg er ikke så tålmodig som mannen min[:)] Har du en treg mann eller blir ting gjort når du vil? Jeg er også den så bekymrer meg mye mens mannen min tar livet med ro og ser positivt på alt[:)] Hvorfor er de sånn?[:)] Jeg er jo kjempe misunnelig for de kan jo ikke ha mange bekymringer i livet[:)]
Hehe.. Bagen?[:)][:)][:)]Jeg tør snart ikke å svare på det[:)] Den er nesten pakket men jeg har ikke hele kontrollen[:)] Jeg bør gjøre deet helt klar fordi jeg har termin om bare to uker i morgen[:)]
Får du oppmerksomheten du trenger hjemme?[:)]

Hehe.. Jeg kjenner til det[:)][:)] Når jeg stresset med det lånet sa han bare at det var ikke noe mer vi kunne gjøre så vi måtte bare ta det med ro og ikke stresse. Det klarte jo ikke jeg og akseptere[:)] Han er liksom så avbalansert og tar alt så veldig med ro[:)] Det er jo bra at jeg har en rolig og positiv mann men av og til kunne han vært litt mer engasjert[:)]

Har han blitt så grei?[:)] Det er jo kjempe bra[:)] Hehe.. Han har vel ikke vært innpå her og lest hva vi har skrevet om han?[:)] Det er jo kjempe koselig å gå ut og spise[:)] det er viktig at dere tar kvalitetstid sammen. Det kan jo bli veldig travelt når den lille kommer[:)]

Nei jeg har ikke gjort noe for å prøve og sette det i gang. Men det er bare pga at jeg stresser litt med det huset og for at jeg kunne tenke meg og flytte først[:)] jeg liker å ha ting under kontroll og det har jeg liksom ikke akkurat nå[:)] Hvordan skal du prøve og få i gang fødselen?[:)] Har du noen metoder?[:)]
KLEM[:)]

Hvordan hjelper det å spise komle? Kan det sette i gang fødselen? Jeg har fått noe fødete greier. Den er jeg litt skeptisk til men[:)] Jeg vet at når jeg har kommet meg i hus så er det ingen unskyldning for å utsette fødselen[:)] Da er det bare til å sette i gang[:)]
Jeg også bør snart ta kvelden. Jeg sover jo så lite for tiden og det merkes på kroppen.
Men først må jeg få sjekket opp det med lånet for det stresser meg mest.
Lykke til hos jordmoren i morgen[:)]

Back
Topp