Tenner

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som merker noe til det nå?
Virker som det er tann som plager henne for tida her..
 
Ja,her kommer det to tenner nede. Ser dem godt nå. Hun plages veldig stakkar. Helt desperat med fingrene inni munnen og gråter. Plutselig kommer hun med skikkelige smertehyl. Stakkar liten!!
 
Ja,her kommer det to tenner nede. Ser dem godt nå. Hun plages veldig stakkar. Helt desperat med fingrene inni munnen og gråter. Plutselig kommer hun med skikkelige smertehyl. Stakkar liten!!
Høres ut som akkurat det samme som oss. Håper ikke det tar lang tid før de bryter gjennom :)
 
Høres ut som akkurat det samme som oss. Håper ikke det tar lang tid før de bryter gjennom :)
Huff,nei,det er kjedelig det tannstyret! Kunne aldri forestilt meg før jeg fikk barn at tenner var noe som kunne skape så mye frustrasjon og uro i hverdagen;)
 
er det normalt å få de så tidlig altså? Frøkna her er mer utilpass enn vanlig (men det skjedde etter vaksinen da) men sikler helt enorme mengder synes jeg
 
er det normalt å få de så tidlig altså? Frøkna her er mer utilpass enn vanlig (men det skjedde etter vaksinen da) men sikler helt enorme mengder synes jeg
Hun her sikler også enormt og spiser på fingrene i hvert våkne sekund! Men har ikke kjent noe til tennene enda.
 
Her er hender og gulpeklut i munnen så fort puppen er ute, akkurat som det klør! Han sikler endel også, men jeg har ikke kjent tenner enda :) Håper for puppene sin skyld at tennene ikke kommer enda. Jeg var sein med å få tenner og jeg har hørt at det er arvelig :)
 
Det klør nok her også. Og mye sikkel.. Har ikke kjent noen tenner enda, men er nok på vei.
 
Her kom første tann før hun fylte 3 mnd. Plages med den fortsatt :( 3,5 mnd straks. Klør voldsomt og hun sutrer mye ila dagen, og slik har det vært nå i en mnd. Tannen har brutt igjennom, men bare litt.
 
Her er hender og gulpeklut i munnen så fort puppen er ute, akkurat som det klør! Han sikler endel også, men jeg har ikke kjent tenner enda :) Håper for puppene sin skyld at tennene ikke kommer enda. Jeg var sein med å få tenner og jeg har hørt at det er arvelig :)

Njaaaa... Jeg var 11 mnd før jeg fikk tenner, mens sønnen vår var 5 mnd;)
 
Hun her sikler også enormt og spiser på fingrene i hvert våkne sekund! Men har ikke kjent noe til tennene enda.
Vi har heller ikke kjent ble til tennene..
Men frøkna mi har alltid hånda i munn og sikkert sykt mye hub også
 
Storesøster siklet å klødde noe ekstremt i munnen fra hun var 2mnd, første tanna kom først rundt 10mnd alderen :p hun er 3,5 nå å mangler fortsatt to av 2års jekslene(tannlegen så de var på vei opp nå)
Arv kan ha spilt inn her, da både jeg og sambo(bf) fikk tenner rundt samme tiden som storesøster :)
Lille Thomas har akkurat startet å spise på hendene sine å sikler mye, men virke ikke som han klør eller noe! Bare den vanlige smake på hendene tiden :p
 
Sutter på tommelen også nå :/ Vet ikke om jeg er så begeistret for det...
 
Min spiser mye på hendene sine om dagen, men jeg har fått høre at det bare er starten på fasen der de putter alt i munnen. Forbereder meg uansett på at det kommer tenner snart, jeg var bare3,5 måneder damin første kom...
 
Sutter på tommelen også nå :/ Vet ikke om jeg er så begeistret for det...
Det gjør hun her også..
Da vil jeg heller at hun har smokken.
 
En stund siden jeg startet denne tråden nå. Den første tanna kom i helga:)
 
Så artig:) her tror jeg ho "brygger på noe". Hvilken tann kom først?
Spennende hvor lang tid det tar da:)
Var den nede til høyre som kom først her.
 
Her kom første tann nesten akkurat på 5mnd-dagen. Nede til venstre :) Hun har klødd veldig, men roet seg en stund før tanna dukket opp.
 
Back
Topp