Da krysser jeg fingre og tær for bedre humør ei stund før neste popper framGodt muligHer har han jo fått 6 tenner, og han har vært myye sur for å si det sånn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da krysser jeg fingre og tær for bedre humør ei stund før neste popper framGodt muligHer har han jo fått 6 tenner, og han har vært myye sur for å si det sånn
![]()
Her fikk vi tannbørste og tannkrem på helsestasjonen ved 5 mnd kontrollen, men ikke sånt ark. Venter til tanna er kommet litt mer opp før vi begynner å pusse tror jeg, er bare så vidt brutt gjennom nå.Snuppa har fått en tann nede, nr 2 er på vei. Fikk den når hun var 5 mnd.
Har heller ikke fått det arket om tenner, spørre etter det på 6 mnd kontrollen.
Er dere begynt å pusse tennene til barnet ? Må vel gå til innkjøp av tannbørste
Kom en hjørnetann nede for to uker siden, sliter fortsatt med den andre, nå som det har starta vil jeg veldig gjerne at alle kommer fort!
Ble overrasket jeg også, men det var der den dukket oppHjørnetann som første?mellomste her fikk ikke hjørnetenner før fylte 2 år
![]()
Ble overrasket jeg også, men det var der den dukket opp![]()
Her er tann nr 8 på vei, så jeg er egentlig litt glad for at jeg ammer med skjold. Er i alle fall noe beskyttet når han hogger takFor to dager siden kom den ene tanna nede! Ingen forvarsel eller grining frem til i kveld! Mini har nå grenet og sutret noen timer, spørs om ikke tann nr 2 er på vei!Stakkars puppene mine :-/
8??!! Oi! 4 oppe og 4 nede? Skjold ja, lurt!Her er tann nr 8 på vei, så jeg er egentlig litt glad for at jeg ammer med skjold. Er i alle fall noe beskyttet når han hogger takSom regel ender han opp med å bite ytterst på gummien, så brystvorten blir spart for det verste
![]()
For to dager siden kom den ene tanna nede! Ingen forvarsel eller grining frem til i kveld! Mini har nå grenet og sutret noen timer, spørs om ikke tann nr 2 er på vei!Stakkars puppene mine :-/
Ja, nå har han 4 nede og snart 4 oppe, vi venter bare på den siste fortanna oppe8??!! Oi! 4 oppe og 4 nede? Skjold ja, lurt!
Samme her. Nå er hun 6,5 mnd.Har nå fått to søte små tenner nede!