Tenner!

Godt mulig:) Her har han jo fått 6 tenner, og han har vært myye sur for å si det sånn:p
Da krysser jeg fingre og tær for bedre humør ei stund før neste popper fram :p Den vanligvis så smørblide jenta vår har sutret og klagd uansett hva vi har forsøkt for tiden, det ga litt mer mening da jeg kjente etter i går og oppdaget tanna...
 
Her fikk han to tenner nede rett før han ble 5 mnd. Ellers vært stopp, men nå har han vært sutrete i to dager uansett ka eg prøver på, så kommer vel noen til etterhvert nå håper jeg, man kan jo bli helt koko i hodet av den sutringen :p haha
Vært sparsom på ammingen også og bæsjet 3 ganger for dagen.. La det bli tann! :p
 
Snuppa har fått en tann nede, nr 2 er på vei. Fikk den når hun var 5 mnd.
Har heller ikke fått det arket om tenner, spørre etter det på 6 mnd kontrollen.
Er dere begynt å pusse tennene til barnet ? Må vel gå til innkjøp av tannbørste
 
Snuppa har fått en tann nede, nr 2 er på vei. Fikk den når hun var 5 mnd.
Har heller ikke fått det arket om tenner, spørre etter det på 6 mnd kontrollen.
Er dere begynt å pusse tennene til barnet ? Må vel gå til innkjøp av tannbørste
Her fikk vi tannbørste og tannkrem på helsestasjonen ved 5 mnd kontrollen, men ikke sånt ark. Venter til tanna er kommet litt mer opp før vi begynner å pusse tror jeg, er bare så vidt brutt gjennom nå.
 
Kom en hjørnetann nede for to uker siden, sliter fortsatt med den andre, nå som det har starta vil jeg veldig gjerne at alle kommer fort!
 
For to dager siden kom den ene tanna nede! Ingen forvarsel eller grining frem til i kveld! Mini har nå grenet og sutret noen timer, spørs om ikke tann nr 2 er på vei! :) Stakkars puppene mine :-/
 
For to dager siden kom den ene tanna nede! Ingen forvarsel eller grining frem til i kveld! Mini har nå grenet og sutret noen timer, spørs om ikke tann nr 2 er på vei! :) Stakkars puppene mine :-/
Her er tann nr 8 på vei, så jeg er egentlig litt glad for at jeg ammer med skjold. Er i alle fall noe beskyttet når han hogger tak:p Som regel ender han opp med å bite ytterst på gummien, så brystvorten blir spart for det verste:)
 
Her er tann nr 8 på vei, så jeg er egentlig litt glad for at jeg ammer med skjold. Er i alle fall noe beskyttet når han hogger tak:p Som regel ender han opp med å bite ytterst på gummien, så brystvorten blir spart for det verste:)
8??!! Oi! 4 oppe og 4 nede? Skjold ja, lurt!
 
For to dager siden kom den ene tanna nede! Ingen forvarsel eller grining frem til i kveld! Mini har nå grenet og sutret noen timer, spørs om ikke tann nr 2 er på vei! :) Stakkars puppene mine :-/

Har fått to her men merker de lite ved amming :) tror det blir verre når de har fått både oppe og nede :)
 
I dag beit hun meg i fingeren med den ene tanna hun har fått, og jeg tenker med gru på hvordan det skal bli når hun en dag finner ut hun kan bite meg i puppen! Fy så skarp den tanna er :-/
 
Her har han fått en tann, da han var 5,5 mnd. Men nr 2 er virkelig på vei, myyye sutring!
 
Back
Topp