Tenner

Dette så jeg da jeg våkna i dag ;)
image.jpg image.jpg
Bilde nr. 2 ble tatt bare et par timer senere, men ser at den har kommet mere opp :)

Da har tann nummer fire dukket opp. Enda ikke blitt seks måneder. Så det går kjapt i svingene her ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her har vesla to tenner nede :) er nok ikke lenge før det kommer en til :)

Lillegull 070414 :D

Tann nummer fem har kommet. Dette vil visst ingen ende ta. Storebror fikk også tidlig to tenner, men så ikke flere på en lang lang stund.

Det klør å klør her, men ikke no tenner i siktet. Men for stakkars gutt sin del håper jeg dem kommer opp snart.
Dentinox sier bare jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her han den lille tanna som titter opp ENDA ikke kommet ut! Han virker ikke veldig plaga med munnen til vanlig, da. Gnager på alt, men det er vel normalt uansett.

Sent from my iPad using BV Forum

Nå skjer det ting her og. Ser en tann på vei opp, er nesten gjennom tannkjøttet nå. Sophie får hard medfart om dagen;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvordan ligger det ann her nå? Fortsatt ingenting her..

Her har den ene tanna såvidt kommet gjennom:)

6 tenner er på plass;)

image.jpg
Her er det to søte små

Wow! Hvor i munnen er de? :D min har fått to nede, spent på hvor de neste kommer :)
De to i midten nede kom rett før han ble fire måneder. De fire i midten oppe kom omtrent på likt da han var cirka fem og en halv måned:)

Det sikles og klør, men null tenner. Ingen i sikte heller.

Synes verken det sikles eller klør heller. Riktig nok "tygger" hun litt på fingrene, men ikke nevneverdig...

Ikke noe tenner her ennå, trodde det kom to, men de hvite prikkene forsvant :-/
De barna som har fått tenner, har de hatt noen tegn på at de kommer før de tittet ut?

Nå er 1. tannen på vei opp her og :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min har fått 2 nede og 2 hjørne tennene oppe er kommet frem.

Back
Topp