Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det kommer en tann nede. Jeg så hvertfall en liten hvit prikk og kjente noe skarpt. Og hun var kjempegrinete igår, uten grunn. Har litt angst for tenner altså, redd for å bli bitt!
Idag sto hun i senga og sutta på kanten, kommer sikkert bitemerker snart! Lurer på å kjøpe sånn kantbeskytter så ikke senga blir så stygg. Så de har tilbud på babyshop nå.
Kan dessverre ta laaaang tid. Varierer veldig fra barn til barn tror jeg.Hvor lang tid tar det før tennene er helt ute? Synes det tar evigheter!
De har kommet opp fra tannkjøttet, men det er bare to riskorn. Det er jo så mye grining og surving, spesielt om natta.
Dette er jo bare de to første tennene også, så det blir nok en slitsom tid fremover!Kan dessverre ta laaaang tid. Varierer veldig fra barn til barn tror jeg.
Her sliter vi noe j****g med tennene. Det er så vondt til han.
Men nå er to nede godt oppe og ei oppe mens den andre oppe er igjennom men ikke nok til at det ikke er vondt.
Akkurat slik har det vært og er her også. I natt klarte han ikke ha smokk en gang.Dette er jo bare de to første tennene også, så det blir nok en slitsom tid fremover!
Jeg har aldri hørt henne hyle så mye som i natt. Det var ingenting som hjalp. Stakkars liten![]()
Hvor mange dager går de med rødekinn før tennen bryter ut? Er det snakk om dager? Måneder?Min ble veldig rød i kinnene da han fikk de to første! Nå er de to framtennene oppe på vei, men de ser ut til å bruke lengre tid. Heldigvis sutrer han mindre nå enn han gjorde da de første to kom. Kanskje de blir vant til ubehaget på en måte?
Her var det nok snakk om uker, 2-3 kanskje? Litt vanskelig å si, for det ble også kaldere i været rundt da, så jeg trodde i beg at det var pga det. Men etter at tennene kom ut syns jeg han ble mindre rød.Hvor mange dager går de med rødekinn før tennen bryter ut? Er det snakk om dager? Måneder?