Tenner

Det har kommet to riskorn oppe! Det var svigermor som påpekte det, jeg føler meg litt sløv som mor som ikke har oppdaget det.
 
Her var barna hjemme med far i helgen, spurte på mandag om han ville fortelle meg noe, neeeei.
Jo lillebror hadde fått en ny tann i løpet av helgen, kommet godt opp også så nesten umulig å ikke få med seg.
 
Her har det kommer en opp nå. Så teller tre i alt :)
 
7 tenner helt ute, og minst to som nettopp har sprettet opp. Ho er ikke så villig til å la meg se i munnen, men såg de to nye når ho skreik etter å ha fått vaksiner ;)
 
Fortsatt 8. Har vel ikke kommet noen siden i Oktober/November nå.
 
Ser så vidt to tenner til oppe, da blir det seks totalt.
Det var hyling flere netter tidligere denne uka, men dum som jeg var skjønte jeg ikke at det var tenner denne gangen heller...
 
Har dukket opp 3 hjørnetenner og en jeksel den siste uka. Så nå er vi på 12. For første gang var det antydning til litt surving og uroligheter i forbindelse med frembruddet, men kanskje ikke så rart når fire stykker kom omtrent samtidig.
 
Jeg har ikke pusla så mye med Stella etter operasjonen, jeg har jo ikke fått løfte ho eller noe. Så når jeg endelig skulle skifte bleie på ho nå i helga, så oppdaga jeg at det har kommet ut to tenner til oppe! Jeg så de først når jeg stod over ho :D Så da er vi oppe i 7 her!
 
Her har det vært 6 tenner veldig lenge, begynner å lure på når resten har tenkt å komme :p
 
11 er kommet frem her
 
Fire oppe og to nede, alle oppe er ikke helt ute da.
 
Fortsatt 4 oppe og 2 nede, ikke skjedd noe siden jul.
 
Alle fire jekslene har dukket opp nå, så 16 stykker:)
 
En ny tann nede oppdaget jeg i dag :)
 
Back
Topp