Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.
Er det noen sykehus som nekter frisk partner og være med på fødsel? Det er vel barsel far uansett ikke får være med?
Hva tenker dere om at i Danmark så er man i risikogruppa hvis man er gravid. Mens i Norge så er man ikke det?
Enig med deg, jeg skal prøve så godt jeg kan å komme meg fortest mulig hjem etter fødsel.Jeg føler veldig med dere som er førstegangs eller skal ha keisersnitt. Tipper jeg dropper barselavdelingen og drar rett hjem.
Var det vi fikk beskjed om at var løsningen.. han må vente i bilen der før fødselen er i en aktiv fase, og etterpå mens vi venter på å reise hjem :ODet blir litt rart om mannen sitter i bilen og venter mens jeg liksom er en snartur innom sykehuset for å føde
Er det noen grunn til å tro at du kommer på sykehuset før aktiv fase?Var det vi fikk beskjed om at var løsningen.. han må vente i bilen der før fødselen er i en aktiv fase, og etterpå mens vi venter på å reise hjem :O
Er det noen grunn til å tro at du kommer på sykehuset før aktiv fase?
Under meg over om det er vanlig å kjenne riene når det er 15 minutter mellom. Ved min 2. fødsel kjente jeg med 10 min mellom. Da var det veldig svak kiling i magen. Rimelig sikker på at jeg ikke ville kjent dem om det ikke var fordi jeg satt stille å så på TV. Jeg gikk en tur på do, og da gikk jeg glipp av envi bor langt unna sykehus, så har ikke mulgijet til å vente hjemme så lenge.. hadde laaang åpningsfase sist på over 12 timer med doble rier, 2 minutt mellom riene ++ men under 2 timer aktiv fødsel, og på den tiden rekker vi oss ikke på sykehus.. hovedregelen har vært at vi skal kjøre når det er 15 minutt mellom riene.. jeg har aldri hatt så lang tid mellom mine rier.. så anbefales altså egentlig å kjøre med en gang riene starter.. kan ikke kjøre selv med 2 min mellom riene i nesten tre timer
Er det noen flere med baby i seteleie som er litt ekstra spente på fødsel? Har termin i starten av mai og gruer meg litt, med tanke på at jeg må være alene hvis det blir keisersnitt. Partner får vente på et annet rom, men det blir jo ikke det samme som å ha han ved siden av meg underveis..
Blir det keisersnitt får jeg vel heller ikke dra hjem rett etter fødsel og må være alene på barsel, mens jeg vet at samboer sitter hjemme i karantene og venter på meg og en baby han knapt har fått hilse på..
samme her bsre at mi ligger i tverrleie.. men slik jeg har forstått det får ikke far vente inne på sykehuset i hele tatt ved ks. Slippe av ved døren og hente etter noen dager liksom
håper virkelig hun snur seg eller at vending fungerer
Ja, jeg håper virkelig hun snur seg her også, men hun bytter foreløpig bare på å ha hodet på høyre og venstre side.. Skikkelig vrang Prøver å dytte og «irritere» henne litt, men hun tar foreløpig ikke hintet. Er spent på hvordan det blir etter neste kontroll. Da er jeg i uke 36!
På sykehuset jeg skal føde står det at far får være med på planlagt keisersnitt, men må vente på anvist rom mens det utføres, før han får babyen hos seg til jeg er ferdig og klar til å trilles på barsel. Så får vi være sammen en stund før far må reise hjem Hvertfall er det slik pr. nå.. Håper det endrer seg så han får være med hele veien, men det er kanskje tvilsomt..
Hvor skal du føde? Ny time på torsdag med UL her... men det kjennes foreløpig ut som hun ligger helt som tidligere, eventuelt har satt seg på rumpa....
Du vurderer ikke å føde i sete?