Temp og test stemmer ikke.

Firtina

Flørter med forumet
Dere som er flinke på lh testing og temping, kan dere se litt her?
Jeg blir ikke helt klok...
Hva skal jeg stole på? Kan jeg ha gått glipp av en positiv test? Er det virkelig mulig at el kom 4 dager tidlig uten utslag på test? Vis vedlegget 353974Vis vedlegget 353975
 

Vedlegg

  • AA7A6616-4312-4EAA-BD44-E3DD6F65ECD7.jpeg
    AA7A6616-4312-4EAA-BD44-E3DD6F65ECD7.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 67
  • F135C5A1-89C2-4830-ACED-694A24169D28.png
    F135C5A1-89C2-4830-ACED-694A24169D28.png
    28,7 KB · Visninger: 65
Dere som er flinke på lh testing og temping, kan dere se litt her?
Jeg blir ikke helt klok...
Hva skal jeg stole på? Kan jeg ha gått glipp av en positiv test? Er det virkelig mulig at el kom 4 dager tidlig uten utslag på test? Vis vedlegget 353974Vis vedlegget 353975
Vanskelig å si. Ville kanskje ha trodd på tempen og at du har en kort LH-topp. Test noen dager til med EL test (kanskje til da du bruker å ha EL) for å sjekke at den fortsatt er negativ for å være sikker.
 
Vanskelig å si. Ville kanskje ha trodd på tempen og at du har en kort LH-topp. Test noen dager til med EL test (kanskje til da du bruker å ha EL) for å sjekke at den fortsatt er negativ for å være sikker.
Jeg pleier å ha stigning dag for dag. Skulle hatt El på mandag i følge normal syklus. I dag har temp gått litt mer ned igjen, det er vel normalt.
Jeg testet kun en gang om dagen den 8. Siden jeg ikke forventet noen dramatisk økning den dagen. ‍♀️
 
Er ikke god på tydning, men har selv opplevd at el-testene og tempen ikke snakker sammen. Da sto jeg igjen med kroppens egne symptomer som stemte overens med tempen, så valgte å bare tempe etter det ...
 
Du kan jo prøve å laste ned fertilityfriend og legge inn tempene der så finner du ut om den tolker el fra tempen.
 
Er ikke god på tydning, men har selv opplevd at el-testene og tempen ikke snakker sammen. Da sto jeg igjen med kroppens egne symptomer som stemte overens med tempen, så valgte å bare tempe etter det ...

Puppene mine har sagt kart ifra at El var de 8.
De har protestert høylytt mot bh og alt annet i flere dager nå. Dette pleier ikke skje før etter El. utenom dette har jeg ikke lagt merke til mye annet egentlig
 
Jeg synes det ser ut som du har hatt en tidlig eggløsning. Pleier du å kjenne etter på tappen? Evnt hvilepuls?
 
Jeg synes det ser ut som du har hatt en tidlig eggløsning. Pleier du å kjenne etter på tappen? Evnt hvilepuls?

Nei kjenner ikke tappen. Jeg har alltid smartklokke på som tar pulsen hele tiden så den har jeg full kontroll på.
Hvordan skal den evt forandre seg før og etter El?
 
Nei kjenner ikke tappen. Jeg har alltid smartklokke på som tar pulsen hele tiden så den har jeg full kontroll på.
Hvordan skal den evt forandre seg før og etter El?
Min hvilepuls går alltid noe opp i takt med kroppstemperaturen, og har lest flere steder at det oppleves hos andre også. Det kan jo være noe veiledende :)
 
Back
Topp