3 dager til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, 1500 kroner for en titt liksomJa, gynekologene tjener nok gode penger på alle som vil ta 1-2 tidlige ul'er. Er jo ikke der så lenge om gangen, men koster jo skjorta!
Er begynt å vurdere det jeg også, men syns det er så vannvittig høy pris på det!![]()
Å så gøyJag var på sjukhuset igår och tog uppföljning på cellprover, då fråga hon om jag samtidigt ville ta ett ul, klart jag sa jadet var stor skillnad på lille i magen igår när jag va 11+2 och då jag var på första ul i v 8
spännande
![]()
Jaiks, dritdyrt! Jeg har fått er par ul gratis pga blødninger, men hadde nok ønsket meg en titt uansett. Heldigvis er det ul-jordmødre her hvor det 'bare' koster 600. Har vært der en gang ogJa, 1500 kroner for en titt liksomnei, får vel bare smøre meg med tålmodighet
![]()
Er kun en klinikk her og ingen konkurranse på området, så da kan de vel ta seg blodprisJaiks, dritdyrt! Jeg har fått er par ul gratis pga blødninger, men hadde nok ønsket meg en titt uansett. Heldigvis er det ul-jordmødre her hvor det 'bare' koster 600. Har vært der en gang ogInnmari mye mer grundig og trivlig undersøkelse hos jm enn hos gynekologen jeg har vært hos.
Ja, da er det bare å slå seg løsEr kun en klinikk her og ingen konkurranse på området, så da kan de vel ta seg blodpris![]()
Jeg får smøre meg med tålmodighet frem til 28/12. Er jo ikke sååååååååå lenge igjen daJa, da er det bare å slå seg løs![]()
Snart bare en måned!Jeg får smøre meg med tålmodighet frem til 28/12. Er jo ikke sååååååååå lenge igjen da![]()
Skal på ul i morgen! Så er det dags for offentliggjøring, om alt er vel.Jaføler jula er farlig nært nå
![]()
Det var egentlig ikke meningen å quote deg i dag tidlig. Tåkehjerne!Jaføler jula er farlig nært nå
![]()
Regna med detDet var egentlig ikke meningen å quote deg i dag tidlig. Tåkehjerne!
Godt du tar høyde for litt viming! Takk!Regna med detlykke til på ul!