Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13+3 og ul etter jobb i dag! Fant en forskningsartikkel i går hvor de i 98% av graviditetene hadde funnet riktig kjønn i uke 13 (altså 13+0-13+6), så jeg gleder meg så! Og det er den første mannen er med på, så det syns jeg også er litt stas.
10 timer til tidlig UL uke 12....... haha magen blir urolig bare jeg skriver det.. nerver sa dere?? Næææh![]()

Det var en helt fantastisk ultralyd! Ho sjekka kjønn fra alle mulige vinkler og var helt sikker på at det er en guttLykke til, kan du si åssen det gikk? Om de kunne si noe om kjønnet? Jeg skal på UL i morgen og da er jeg 13+0 og håper sååå at de kan se kjønnetDet står på facebook siden til henne jeg skal på UL til at de av og til kan se kjønnet så tidlig
![]()
Det var en helt fantastisk ultralyd! Ho sjekka kjønn fra alle mulige vinkler og var helt sikker på at det er en gutt(110% sa hun faktisk
)
Ja, jeg er 13+1 i følge eggløsningstestene, men så vokste han vel litt kjappere i starten eller noe, for både målene på forrige ul og på denne i dag tilsvarer at jeg er 13+3 i dag. Jeg bestilte ul-en sånn at jeg heeelt sikkert skulle være forbi 13+0.Åååå så gøyOg heldig som fikk vite det, og at hun faktisk kunne si det såå sikkert
Sa hun at du ca var 13+3 som legen har regnet ut? For jeg tenker litt at hvis jeg feks ikke er kommet fult så langt som legen sier, men noen dager kortere så er jeg jo egentlig ikke i uke 13 allikevel..hehe... gruble gruble
![]()
Ja, jeg er 13+1 i følge eggløsningstestene, men så vokste han vel litt kjappere i starten eller noe, for både målene på forrige ul og på denne i dag tilsvarer at jeg er 13+3 i dag. Jeg bestilte ul-en sånn at jeg heeelt sikkert skulle være forbi 13+0.
Hadde igrunnen tenkt å vente til oul med kjønn jeg også, men så var jeg hos henne i uke 9 og da ba jeg om en time i uke 12. Hensikten med den var å vite at alt er bra også etter passerte de magiske 12 sånn at vi kunne føle oss trygge på å fortelle det til folk. Da sa hun at om jeg venta til minst 13+1 så kunne hun se kjønn. Så da gjorde jeg detJa, det var lurtJeg visste ikke at de kunne se kjønnet så tidlig. Så når jeg bestilte så sa jeg bare at hun måtte velge en tid som hun mener er best å ta tidlig UL og hvor jeg får mest info/ eller mest ut av det
Men håper jo litt at vi kan være heldige å se kjønnet. Hvis ikke så skal vi jo på OUL rett etter nyttår og det er jo ikke sååå lenge til
Men det var gøy å høre at alt var bra og at dere fikk vite hva det blir
![]()