Teller ned til ul

Ja, gynekologene tjener nok gode penger på alle som vil ta 1-2 tidlige ul'er. Er jo ikke der så lenge om gangen, men koster jo skjorta!
Ja, 1500 kroner for en titt liksom :o nei, får vel bare smøre meg med tålmodighet :p

Er begynt å vurdere det jeg også, men syns det er så vannvittig høy pris på det! :(

Helt enig!
Heldigvis koster det "bare" kr 900 der jeg skal.
Samboeren og jeg har bestemt oss for at det blir endel av julegaven til hverandre i år. ;)
Er bortreist i nesten 5 uker i des/jan så får ikke OUL før i februar så litt godt å få en sjekk før vi drar. :)

Jag var på sjukhuset igår och tog uppföljning på cellprover, då fråga hon om jag samtidigt ville ta ett ul, klart jag sa ja :) det var stor skillnad på lille i magen igår när jag va 11+2 och då jag var på första ul i v 8 :) spännande :)
Å så gøy :D jeg skal på kontroll på sykehuset med oppfølging på celleprøver jeg også, 1 desember. Kanskje jeg også får ul, kan jo håpe :)

Det er nå under 17 dager :)

Ja, 1500 kroner for en titt liksom :o nei, får vel bare smøre meg med tålmodighet :p
Jaiks, dritdyrt! Jeg har fått er par ul gratis pga blødninger, men hadde nok ønsket meg en titt uansett. Heldigvis er det ul-jordmødre her hvor det 'bare' koster 600. Har vært der en gang og :p Innmari mye mer grundig og trivlig undersøkelse hos jm enn hos gynekologen jeg har vært hos.

Jaiks, dritdyrt! Jeg har fått er par ul gratis pga blødninger, men hadde nok ønsket meg en titt uansett. Heldigvis er det ul-jordmødre her hvor det 'bare' koster 600. Har vært der en gang og :p Innmari mye mer grundig og trivlig undersøkelse hos jm enn hos gynekologen jeg har vært hos.
Er kun en klinikk her og ingen konkurranse på området, så da kan de vel ta seg blodpris :p

16 dager og da med min kjære :) ❤️

Ul i dag om knappe to timer. Krysser fingrene for god nytt og en frisk baby!

16 dagar til privat ul :-)

Back
Topp