Ååå gratulerer!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå gratulerer!!![]()
![]()
Takk!Oioi, gratulerer!![]()

)Forstår godt tankene dine14dpo/3+6 (offisiell ikm i morgen)
Jeg har en gravid-test igjen (babyplan-strimmel) og driver og vakler mellom om jeg skal ta den, eller om jeg bares skal gå ut i fra at alt er vel framover uten.
En liten stemme i bakhodet prøver å si noe om at det hadde vært kjekt med digitale tester og, "bare for å se".
Testing kan være gøy, men syns også det fører til stress altså
Skal prøve å få bestilt en TUL for å få sett etter hjertet, da blir det endel tryggere å fortelle folk rundt meg, spesielt barna mine. For min del hadde det vært helt greit å fortelle omverden veldig tidlig, andre voksne tåler å høre om sånt, men vil helst ikke ta barna med på den emosjonelle berg-og-dalbanen det kan være om dette ikke går veien.
utdrag fra tankekverna:
-Jeg har aldri mistet før, så hvorfor skulle jeg begynne nå? -er en tanke
-1 av 3 graviditeter går til grunne - er neste tanke
-Dette kommer til å gå så fint
-Men tenk om det ikke gjør det
-Kanskje jeg skal begynne å strikke noen søte små babyplagg?
(strikke alt til gravid familiemedlem, så holder strengt tatt på med søte små babyplagg alt)
du er viljesterk må jeg si som klarer å holde deg unna testene! Jeg er enig, de fører ofte med seg mer vondt enn godt, mer usikkerhet. Men samtidig så kan de være betryggende! Så vanskelig det der!
Kjenner meg godt igjen i den tankekverna! Her veksler det veldig mellom håp, tro og usikkerhet. Er 5+1 (men etter eggløsning å regne litt kortere), og bortsett fra nattesvette som jeg har hatt alle graviditetene, er det foreløpig temmelig milde symptomer, men så vet jeg at ingen svangerskap er lik. Jeg har ikke oddsen helt på min side, samtidig tenker jeg at hvorfor skal det ikke gå bra? De fleste graviditeter som går til grunne, går til grunne veldig tidlig sånn at mensen faktisk kommer som normalt.14dpo/3+6 (offisiell ikm i morgen)
Jeg har en gravid-test igjen (babyplan-strimmel) og driver og vakler mellom om jeg skal ta den, eller om jeg bares skal gå ut i fra at alt er vel framover uten.
En liten stemme i bakhodet prøver å si noe om at det hadde vært kjekt med digitale tester og, "bare for å se".
Testing kan være gøy, men syns også det fører til stress altså
Skal prøve å få bestilt en TUL for å få sett etter hjertet, da blir det endel tryggere å fortelle folk rundt meg, spesielt barna mine. For min del hadde det vært helt greit å fortelle omverden veldig tidlig, andre voksne tåler å høre om sånt, men vil helst ikke ta barna med på den emosjonelle berg-og-dalbanen det kan være om dette ikke går veien.
utdrag fra tankekverna:
-Jeg har aldri mistet før, så hvorfor skulle jeg begynne nå? -er en tanke
-1 av 3 graviditeter går til grunne - er neste tanke
-Dette kommer til å gå så fint
-Men tenk om det ikke gjør det
-Kanskje jeg skal begynne å strikke noen søte små babyplagg?
(strikke alt til gravid familiemedlem, så holder strengt tatt på med søte små babyplagg alt)

Vet ikke om det er viljestyrke eller om jeg bare har nok av andre ting å bruke pengene mine på, digtaltester med ukesindikator er dyre! Men blir sikkert å svi av den siste testen, for nysgjerrig er jeg joForstår godt tankene dinedu er viljesterk må jeg si som klarer å holde deg unna testene! Jeg er enig, de fører ofte med seg mer vondt enn godt, mer usikkerhet. Men samtidig så kan de være betryggende! Så vanskelig det der!
Jeg krysser alt jeg har for at det her går bra![]()
Sist jeg var gravid kjøpte jeg noen av de digitale, og husker jeg var i grensen mellom når folk brukte å få 3+ eller ikke, men så fikk jeg bare 2-3, var helt forferdelig for jeg ble så stressa. Og samboeren min satte ned foten på videre testing når han så hvor stressa jeg ble av det. For det var jo ingen tegn på noe galt.Kjenner meg godt igjen i den tankekverna! Her veksler det veldig mellom håp, tro og usikkerhet. Er 5+1 (men etter eggløsning å regne litt kortere), og bortsett fra nattesvette som jeg har hatt alle graviditetene, er det foreløpig temmelig milde symptomer, men så vet jeg at ingen svangerskap er lik. Jeg har ikke oddsen helt på min side, samtidig tenker jeg at hvorfor skal det ikke gå bra? De fleste graviditeter som går til grunne, går til grunne veldig tidlig sånn at mensen faktisk kommer som normalt.
Jeg har 1 digital test igjen som jeg skal ta på tirs om jeg klarer å vente. Mandag kan være for tidlig å få 3+, og jeg vet jeg kommer til å stresse hvis det fremdeles står 2-3 da. Vi prøvde lenge på første og mistet 5 på veien dit, og da var det et stressmoment med strimmeltester. Da jeg ble gravid med datter hadde jeg kjøpt 5 digitale. 2 som viste gravid eller ikke og 3 med ukesindikator. Det klarte jeg å fordele slik at jeg fikk sett utviklingen, og det roet meg litt. Men det er stressende med tester uansett. Håper spiren klamrer seg fast hos oss begge, og at alt er fint![]()
![]()

Takk!Oii, dette har jeg ikke fått med meg! Så artig, gratulere så mye!![]()