Tekopp's dagbok *post-partum*

Gratulerer så mye med lille skatt! :Heartred

Gratulerer så mye med ditt lille nyfødte gull ❤️ så dumt at det ble så mye kluss med fødselen som overskygget det men godt å høre at dere begge er i god behold :love017
Tusen takk :) jdg syns fødsel er litt røft uansett, så blir fint å få sendt brev til føden nå og kunne legge den helt vekk. Og bare bli bedre kjent med minste trollet mitt :Heartred

Gratulerer! Så gøy å lese om, men så trist at du fikk en sånn opplevelse. Det er det jeg er redd for også. Veldig leit.

Bagge mine igangsettelser med typen1 diabetes har vært dritt. De gjør jo ikke noe, selvom jeg på morgenrøden sa at jeg trengte sånn og sånn. Men de klarer bare ikke. Jeg fikk ikke insulin drypp denne fødselen. De satt den 30 min før ungen var ute liksom.

Gratulerer så mye med ei lite frøken :binkybaby :Heartpink :dummy1::talk017:love017:hello2:love7 Kose deg masse med lille nurket, og bare nyyyt nyfødtbobla❤️

Bagge mine igangsettelser med typen1 diabetes har vært dritt. De gjør jo ikke noe, selvom jeg på morgenrøden sa at jeg trengte sånn og sånn. Men de klarer bare ikke. Jeg fikk ikke insulin drypp denne fødselen. De satt den 30 min før ungen var ute liksom.
Det er jo egentlig helt krise når det blir sånn. Jeg ble litt redda av at jeg ikke satte en så stor dose insulin som jeg vanligvis ville gjort til siste måltid før fødselen, tenkte at jeg heller ville ha litt høyt i tilfelle noe skjedde. Og det er jfg veldig glad for, ellers er jeg redd jeg hadde endt med føling underveis.
Er jo nesten tragikomisk når jordmor innrømmer å ikke ha lest papirene mine når vi står der med full åpning :facepalm: vsr litt bedre sist, men de har ikke hatt noe system på oppfølging av blodsukker eller hatt meg kobla på noe som helst for å regulere det underveis på tross av hva de lover og hva som er prosedyre. Blir så oppgitt, og blir ikke bedre av at andre (du) også har dårlige erfaringer.

Gratulerer! Så gøy å lese om, men så trist at du fikk en sånn opplevelse. Det er det jeg er redd for også. Veldig leit.
Sånn bortsettfra det medisinske klusset gikk det jo bra :) utrolig intenst og heftig, men verdt det :Heartred føder gjerne igjen flere ganger med premien man får etterpå :)

Gratulerer så mye med ei lite frøken :binkybaby :Heartpink :dummy1::talk017:love017:hello2:love7 Kose deg masse med lille nurket, og bare nyyyt nyfødtbobla❤️
Tusen takk! Er så kos med en liten en :Heartpink

Back
Topp