Tatovering, yey or ney?

Jeg synes ofte det er fint. Selv tør jeg ikke, men utseendemessig, kunne jeg gjerne hatt datoen eller initialene til barna. En venninne har mange og hun kler de kjempegodt. Hennes kunne jeg aldri hatt, da det ikke er meg :)
 
Ville aldri ha tatt tatovering selv, men syns det kan være kult på andre avhengig av motiv og plassering. Må dog innrømme at jeg har litt fordommer mot folk som har store tatoveringer i ansiktet, nakken og på hendene, det syns jeg er harry og vitner om at man har vært "ung og dum".

Ikke meningen å støte noen altså, men dersom man har så synlige tatoveringer tror jeg at det er en del jobber man for eksempel ikke vil komme i betraktning til fordi man må se presentabel ut, f.eks jobber jeg selv i finansbransjen der synlige tatoveringer er et absolutt nei (derimot har jeg kolleger som har tatoveringer på skuldrene, det går bra siden alle går i dress på jobb).
 
Har fått mye positivt,utrolig nok mange eldre som har Blitt fasinert av di jeg har.noen var domme og ta,men vi gjør alle domme valg her i live,men sånn er det og leve :) folk er ikke lenger så fordomsfulle .
 
Syns ikke det er fint om det blir for mange ihvertfall uansett. Liker små tatoveringer egentlig.
 
Jeg må ney. Har mange selv, mange jeg tok da jeg var altfor ung og som jeg angrer på. føler ofte jeg blir stigmatisert pga tatoveringene, at folk forventer at jeg er en viss type person som har så mye tatoveringer. Hadde jeg kunne gjort det igjen, hadde jeg nok ikke tatt en eneste en :p men for all del, ar ikke annet valg enn å "eie det" :p
 
Jeg liker det, men det er snakk om i kvalitet overfor kvantitet for min del. Har 1 liten selv på håndleddet.
 
Yey!
Har tre stykker selv til nå, og én ganske stor som er på tegnebordet og skal tas til høsten.
 
Jeg må vel nesten si yay siden jeg har 2 selv;) 2 relativt små med stor betydning for meg:) Det kan bli for mye syns jeg da!
 
Kan like tatoveringer om de er fine og bra plassert, men vil ikke ha det selv.
 
På den lista føyer jeg til alle former for logoer, og ting som kan relateres til fotball :p og for min del er også barnenavn og fødselsdatoer osv også på lista. Skjønner at folk velger å ta det, men personlig syns jeg ikke noe om det :p
Er i grunn enig, tenkte ikke på det. Selv vurderer jeg å tatovere motiver for barnet og barna jeg i framtiden får uten å inkludere navn i den :)
 
Synes tattoos er helt greit jeg. Noen klær det, andre ikke. Har selv 4 (ikke alle jeg er like tilfreds med - var ung da det var på mote med disse "tramp stamp", så den skal jeg ha gjort noe ved engang, når pengene er til det :hilarious:), og jeg skal minst ha en til - vil ha et barn til, så da vil jeg ha en med navn og fødselsdato på barna mine. :)
 
Har men angrer ikke men kunne jeg skrudd tilbake tiden hadde jeg absolutt ikke tatt! Mye finere uten tatto :)
 
Jeg har to stykker som jeg har tatt i år i en alder av 35. :) den siste (et hjerte) var så vond at jeg tar en lang pause nå. :)
 
Tok min første for to dager siden faktisk. Har alltid tenkt at hvis eg skal ha noe, skal det være noe av betydning. Eg tatoverte signaturen til pappa på håndleddet, og er veldig fornøyd med den.
 
Har selv en tribal på ene skulderbladet, et "armbånd" rundt ene håndleddet, et egetlaget motiv på underarmen og en frihånds sak (fødselsdato og tyren) på leggen.

Angrer ikke på noen av mine tattoveringer, og har lyst på flere. Men jeg har en egen regel om at jeg skal ønske ei tattovering i værtfall i 2 år før jeg faktisk tar den :p
Synes det kan være veldig fint på andre også, men kommer an på motiv og plassering.

Jeg kan gjemme alle mine tattoveringer hvis jeg ønsker, og det er ingen av dem (tror jeg) som kan virke støtende på noen. Alle har også en personlig betydning for meg :)
 
Back
Topp