Tatovering, yey or ney?

Yey!

Har selv, og er fornøyd med de jeg har. Kommer sikkert til å ta fler ;)
Og det med at det er stygt når man blir gammel, det syns jeg ikke. For det første viser man sjelden mye hud som gammel, og for det andre forteller det en historie om at man en gang var ung. For det tror jeg mange glemmer når de ser eldre mennesker. De var en gang unge ;)
 
Spørs hva de tatoverer. Enkelte ting er noe harry, men det er jo hver sin smak.

Jeg har en del tatoveringer selv, gjerne noen som syns mine også er harry :p

Men tenker skal man ta går man til ordentlige, prisen er gjerne dyrere, men jommen er kvaliteten også mye bedre.

Planlegger nå en fullsleeve jeg :)
 
Yay!!! Men misliker sterkt tribal og tramp stamp (korsryggtatovering).

På den lista føyer jeg til alle former for logoer, og ting som kan relateres til fotball :p og for min del er også barnenavn og fødselsdatoer osv også på lista. Skjønner at folk velger å ta det, men personlig syns jeg ikke noe om det :p
 
Kommer an på motiv og plassering. Jeg har på hele underarmen, og synes naturligvis den er kjempefin. ;) Skal ha oppover overarmen etter hvert og.
Men det er mange tatoveringer folk kunne ha spart seg for.
 
Jeg liker det overhodet ikke. Er noe av det styggeste jeg ser.
Men hva andre gjør med kroppen sin har jeg ingenting med :)
 
Vil absolutt ikke ha selv, og er mye jeg ikke synes er pent..

Synes ikke det er mye pent med de som har tatoveringer i fjes, på og rundt hodet, hals osv.

Men er heldigvis ikke min kropp ;-)

Samboer har heller ikke.
 
Forferdelig, harry og tacky er det som slår meg.
 
Ser flest stygge tatoveringer, men noen ganger dukker det opp et kunstverk. Vørste jeg ser er proposjoner som ikke henger på greip.

Kunne tatt en selv med riktig motiv med betydning, og gjerne skissa den selv, men har ikke funnet ut hva enda
 
Elsker tatoveringer! Begynner og nærme meg 50 stk,og mangen flere blir det i framtiden.
 
Det kan være fint. Jeg kan trolig aldri ta, for jeg mitt hode og øye ser feil og skavanker ganske fort. Det er mye slurv, de fleste tatoveringer med bokstaver har aalt for stort mellomrom (kerning) mellom hver bokstav. Og om en strek blir for tjukk i forhold til en annen? Måtte klort den av, da ;)
 
Jeg har 2 stk, skulle ønske jeg ikke hadde tatt de. De er fine og kvaliteten er det ikke noe å klage på, men jeg skulle bare ønske at jeg hadde latt være.
Mannen har en hel arm, litt på brystet og halve ryggen full av tatoveringer. Jeg synes det er fint, men synes ikke han skal ta flere heller.

Tatoveringer er fint så lenge de er godt laget, men jeg synes ikke lengre at "jo fler, jo bedre" :p
 
Generelt liker jeg tatoveringer. Men syns det kler veltrente (særlig menn) best :)
 
Tatovering er fint. Noe er selvsagt tåpelig/harry, men..
Har 2 stk selv, med personlig betydning.
 
Liker godt tatoveringer og har 4 selv. Bare en jeg angrer litt på. En litt sånn harry par tatovering som mannen plent ville vi skulle ta. Han har LO og jeg har VE. Så det blir LOVE når vi holder håndledda sammen :p den er harry i mitt hodet, pluss at mannen fikk meg til å være med å ta den på et studio jeg ikke stoler nok på kvalitetsmessig. Men tenkte 2 bokstaver må vel gå bra. Men den ble så dårlig tatovert at kunne jo nesten like greit gjordt det selv. Ujevn farge, skeivt plassert og alt mulig. Har fått "lov" av mannen å ta cover up på den om jeg vil. Men står på pengene for øyeblikket :p skal nok ha flere i løpet av livet.
 
Har to selv, vet ikke om jeg ville tatt den første igjen. 17åringer burde ikke ta tatovering :p
Men den er nå der og det er greit :)
 
Litt av mine :) ikke så lett og se,dette er noen av di få,har tilsammen ca28 tattoos plassert på kroppen ,min kunst.
 

Vedlegg

  • IMG_20160609_135748.jpg
    IMG_20160609_135748.jpg
    709,4 KB · Visninger: 38
Back
Topp