Tatovering, yey or ney?

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Hva tenker du? Fint på andre men ikke på det selv, ikke fint overhodet eller er du typen som synes kroppskunst er vakkert?

Jeg kunne tenkt meg en tatovering men ikke hva som helst. Foreløpig er jeg nok der at jeg synes det ser fint ut på andre.
 
Syns det er veldig fint, jeg. Spørs jo selvsagt litt på motiv og slikt da. Men veldig ofte er de veldig fine. :)
 
Spørs på hva, hvordan og hvor ;)

Har ei vennine med playboykanin på ryggen, det vil jeg si er NEY!!!

Har selv navnene til barna p håndleddet, det vil jeg påstå er JEY ;)
 
Syns det er utrolig mye harry på tatoveringsfronten. Og det kjipe er at som de fleste andre trender, vil nok en hvilken som helst tatovering fort kunne bli oppfattet som harry om 10+ år, så det er jo veldig vanskelig å forutse. :p
 
Det kommer helt an på tatoveringen, det.
Fins utrolig mange som er skikkelig harry, men også utrolig mange fine
 
Jeg vil ikke si at jeg syns tattoveringer er vakkert, nei, men jeg syns det kan være kult på andre. Jeg har ingen tattoveringer og ingen lyst til å skaffe det i fremtiden heller. Vakkert er liksom ikke et ord jeg ville brukt iht tattoveringer, men nå er jeg vokst opp med å se folk med tattoveringer, så jeg tenker liksom aldri over det egentlig.
 
Spørs på hva, hvordan og hvor ;)

Har ei vennine med playboykanin på ryggen, det vil jeg si er NEY!!!

Har selv navnene til barna p håndleddet, det vil jeg påstå er JEY ;)
Det kunne jeg tenkt meg også. Navnet t jenta mi. Hva slags type skrift har du?
 
Synes tattoveringer er kult, til en viss grad såklart. Mye som er harry, teit og styggt. Men også mye fint :)
Har selv 3 stk, blir vel noen flere etterhvert.
 
Hva tenker du? Fint på andre men ikke på det selv, ikke fint overhodet eller er du typen som synes kroppskunst er vakkert?

Jeg kunne tenkt meg en tatovering men ikke hva som helst. Foreløpig er jeg nok der at jeg synes det ser fint ut på andre.
Tatovering er så individuelt at det er vanskelig å si.

Jeg har mange, store. Alle er i samme stil og samme tema. Jeg tok de da jeg var nesten 30 år, og alle var tatt for Meg, ikke for andre eller for å "vise de frem". Så hva andre synes om de, eller om tatovering generelt, gir jeg blaffen i :)

Gjør det som er riktig for deg selv, uansett. Det er din kropp! Og den teorien mange gnåler om at "jammen det er stygt når man blir gammel", den holder ikke vann :p
 
Kommer helt an på hvor og av hva. Finnes mange nydelige, og mange grisestygge :p Har 5 tatoveringer selv.
 
Jeg har 5 små, og kun 1 jeg angrer veldig på.
De 2 siste er barna mine sine navn, men på arabisk :)
 
Jeg syns det er fint jeg :) selvfølgelig ikke alt som ser like bra ut, men vil likevel si YEJ :) har en selv på armen som jeg har hatt i 14 år. Angrer ikke et sekund på at jeg tok den :)
 
Jeg elsker det
Men! Jeg syns det ser flekkete ut og rart om msn har en del, men at de ikke henger riktig sammen og ikke matcher hverandre. Jeg har en del selv og skal ha sleeve og hele ryggen pluss låret. Har time neste uke for å ta en på armen
 
Tatovering er så individuelt at det er vanskelig å si.

Jeg har mange, store. Alle er i samme stil og samme tema. Jeg tok de da jeg var nesten 30 år, og alle var tatt for Meg, ikke for andre eller for å "vise de frem". Så hva andre synes om de, eller om tatovering generelt, gir jeg blaffen i :)

Gjør det som er riktig for deg selv, uansett. Det er din kropp! Og den teorien mange gnåler om at "jammen det er stygt når man blir gammel", den holder ikke vann :p
Liker tankegangen din:)
 
Kommer helt an på motiv og plassering. Selv har jeg en på benet som jeg tok for å dekke over to arr etter kirurgi.
 
Last edited:
Jeg vil ikke ha det.

Tatoveringer kan være både yay og nay. Mye rart der ute...
 
Yay! Har 3 selv, en stor på øvre del av ryggen, og 1 liten på hvert håndledd. Men er som med alt annet, noe digger jeg, noe hater jeg.
 
Back
Topp