Tar dere opp lån til ferie ?

En tråd i 'Generelt' startet av Kengu, 27 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kengu Forumet er livet VIP

Nei det er ingen menneskerett men barn blir mobbet for ikke å ha vært på ferie til syden så jeg skjønner man faller for fristelsen for å gi barnet en ferie de kan snakke om

• Enig Enig x 1
  2. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Jeg kunne fint dratt på ferie på kreditt, men da hadde jeg hatt en plan på nedbetaling, og langt ifra brukt 50k liksom.

3. Anine91 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Må man virkelig til syden for å ha en ferie å snakke om? Hvis man tar seg råd (til noe man strengt tatt ikke har råd til) bare for at barna skal skryte av at de har vært på ferie... For meg er det fullstendig bak mål.

Samtidig bygger man videre på troen om at "alle må til syden". Og det er jo litt ironisk? Det finnes utrolig mye annet man kan gjøre sammen med barna i stedet for å dra de ned i solsteiken i syden. Kan ikke si at min barndom ble ødelagt av å gå glipp av det... Ikke ble jeg mobbet for det heller;)

• Liker Liker x 1
  4. Kengu Forumet er livet VIP

Noen mener man må det , å derfor mobber barna andre for å ikke ha vært det.

5. Animagus Andre møte med forumet jentene i juni13

Nei aldri. Bruker skattepenger, feriepenger, lønn. Utgjør stort sett 30-40k og det holder fint til 4 uker tur med campingvogn hender jeg betaler med mastercard pga fordelsprogram og rabatter og overfører tilbake fra konto med en gang.

6. Knerten07 Forumet er livet VIP

Nei, ikke tatt opp lån for å betale for ferie. Har helårs reiseforsikring og bruker derfor sjelden kredittkort for å betale for billetter for å være forsikret (kredittkort er jo egentlig et lån, benytter meg altså sjelden/aldri av det for å betale ferie).

Del denne siden