Det der har jeg aldri skjønt helt, for jeg syntes alltid at fluortabletter smakte vondtHehe ja. Det var en periode en hit her med første. Blir 3år nå og fortsatt ikke alltid gøy, men vet det må gjøres. Og gleder seg til fluortablett hver kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der har jeg aldri skjønt helt, for jeg syntes alltid at fluortabletter smakte vondtHehe ja. Det var en periode en hit her med første. Blir 3år nå og fortsatt ikke alltid gøy, men vet det må gjøres. Og gleder seg til fluortablett hver kveld
Ja, det er kjekt, men libro sine er så dyre, og rema sine er 10kg+ og blir så aaaalt for store.... Oisann! Huff, det gjorde nevøen ei natt her, og bæsja i sengaHar du prøvd sånne buksebleier?
Frøkna mi har de siste dagene dratt av en av klaffene på bleia men tror ikke det er helt bevisst ennå. Frykter at hun snart gjør det med vilje![]()
Hehe disse er veldig gode. JordbærsmakDet der har jeg aldri skjønt helt, for jeg syntes alltid at fluortabletter smakte vondtdet må gjøres ja, ikke noe å diskutere der! Bare vanskelig å pusse tenner på ei som kniper sammen munnen og snur seg vekk mens jeg holder henne
![]()