Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er visst veldig spennende så hun skal holde den selv, tar den riktignok inn i munnen men man skal legge lista lavt for å definere det hun gjør som tannpuss Fingertannbørste? Bilde ?Når vi begynte med leggerutiner rundt 3 måneder så kjøpte jeg en sånn fingertannbørste, det har funket som bare det og ikke vært noe problem å få den inn. Gjorde det nettopp med tanke på at tannpuss bare skulle bli en del av rutinen.
Nå er første tanna på vei opp så jeg kjøpte en vanlig tannbørste forrige uke og det funker ikke like braDen er visst veldig spennende så hun skal holde den selv, tar den riktignok inn i munnen men man skal legge lista lavt for å definere det hun gjør som tannpuss
![]()
Kjedelig det endret seg. Du pusset bare helt vanlig tidligere uten for mye hokuspokus?Gikk fint helt til for et par dager siden.. Aner ikke hvorfor hun plutselig ikke vil![]()
Ja, bare helt vanlig. Pusset tre ganger oppe og nede. God stemning og ikke noe tull, helt til nå.. Hun har vel funnet ut at det er enda en ting hun ikke skal likeKjedelig det endret seg. Du pusset bare helt vanlig tidligere uten for mye hokuspokus?
Jaja ,går seg vel til igjen. Gikk opp og ned med broren det der. Tannbørste som blinket var en hit og som spilte musikk. Påkledning er ikke bare lett her hellerJa, bare helt vanlig. Pusset tre ganger oppe og nede. God stemning og ikke noe tull, helt til nå.. Hun har vel funnet ut at det er enda en ting hun ikke skal likeliker ikke å kle på seg heller
![]()
Ja, bare helt vanlig. Pusset tre ganger oppe og nede. God stemning og ikke noe tull, helt til nå.. Hun har vel funnet ut at det er enda en ting hun ikke skal likeliker ikke å kle på seg heller
![]()

HeheHos oss må påkledning gjøres veldig effektivt, har så innmari dårlig tid når det gjelder stellebordet
Jeg er heldigvis ganske kjapp så det går greit for meg, men han stakkars samboeren min har jo med seg 2-3 leker inn når han skal skifte bleie, haha![]()
Det gjør det nok jaJaja ,går seg vel til igjen. Gikk opp og ned med broren det der. Tannbørste som blinket var en hit og som spilte musikk. Påkledning er ikke bare lett her heller![]()
Hehehun her har det også veldig travelt! Badet er så spennende at hun ikke klarer å ligge i ro mer enn 1-2min. Det blir kjappe bleieskift av sånt ja! Halve påkledningen blir gjerne stående
huffameg. Blir litt svett innimellom!
Sånn må vi få tak i
Hehe ja. Det var en periode en hit her med første. Blir 3år nå og fortsatt ikke alltid gøy, men vet det må gjøres. Og gleder seg til fluortablett hver kveldDet gjør det nok jaoi! Så gøy! Det må vi prøve
Hehe, nei, de er vel over gjennomsnittet nysgjerrig og utålmodig i denne alderen
![]()
Sånn må vi få tak i![]()