Tannpuss

Hehe ja. Det var en periode en hit her med første. Blir 3år nå og fortsatt ikke alltid gøy, men vet det må gjøres. Og gleder seg til fluortablett hver kveld
Det der har jeg aldri skjønt helt, for jeg syntes alltid at fluortabletter smakte vondt :p det må gjøres ja, ikke noe å diskutere der! Bare vanskelig å pusse tenner på ei som kniper sammen munnen og snur seg vekk mens jeg holder henne :p

Har du prøvd sånne buksebleier?
Frøkna mi har de siste dagene dratt av en av klaffene på bleia men tror ikke det er helt bevisst ennå. Frykter at hun snart gjør det med vilje :eek:
Ja, det er kjekt, men libro sine er så dyre, og rema sine er 10kg+ og blir så aaaalt for store.... Oisann! Huff, det gjorde nevøen ei natt her, og bæsja i senga :p

Det der har jeg aldri skjønt helt, for jeg syntes alltid at fluortabletter smakte vondt :p det må gjøres ja, ikke noe å diskutere der! Bare vanskelig å pusse tenner på ei som kniper sammen munnen og snur seg vekk mens jeg holder henne :p
Hehe disse er veldig gode. Jordbærsmak ;)

Tjaaa det går greit! Men hun biter veldig hardt på tannbørsten sånn at hun drar ut busten på tannbørsten :P

Kjøpte en tannbørste til så nå har vi hver vår, det funker :happy:

Han har bare to tenner mn foreløpig så liker han det:)

I kveld gikk det overraskende bra! Måtte det fortsette ;)

Tannpusen går greit, bare ikke alltid/hele tiden. Han er litt nysgjerrig på tannbørsten og skal bort med tungen :p om jeg når til tannen og gommene før tungen kommer, så blir han helt i ekstase på stellebordet :p da ler han gjerne litt også. Sikkert deilig å få litt massasje og kløestillende på gommene nå

Hun synes det er greit å pusse nede, men med engang jeg skal pusse oppe så skriker hun å prøver å vri seg unna. Så vi prøver også å synge og leke litt, men det hjelper sjeldent. Hun er veldig ivrig på å pusse selv da!

Back
Topp